تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

احساس عجیبی به او می‌گفت که اگر دربارهٔ اتفاقات واقعی خیال پردازی کند، آن‌ها هرگز اتفاق نمی‌افتند.

 دغدغه های هر آدمی به اندازه سطح فکر و شعورش هست.شما خواننده های عزیز و فهیم و بقیه مردم دنیا دغدغه هایی والا و مقدس همچون خانواده و فرزندان و تحصیلات دارین اما دغدغه های ذهنی من به خاطر این که آدم بیشعور و چیپ و مصرف گرایی هستم این چیزاست:

دغدغه اول:بعد این که همه فیلمهای داداشم تیموتی شالامی رو دیدم عاشق کی بشم؟

دغدغه دوم:کاندوم خاردارم که تموم شد،بعدش کاندوم چه جوری بخرم؟

دغدغه سوم:چرا برنجم توی پِلوپز خمیری میشه؟

دغدغه چهارم:چرا توی شکمم قورباغه ها کنسرت دارن؟

دغدغه پنجم:اگه پول داشتم پیانوی دیجیتال بخرم یا دوچرخه اسپینینگ؟

دغدغه ششم:موهای کیرم رو با تیغ بزنم یا واجبی؟

دغدغه هفتم:خرداد برم تهرون یا تیر ماه؟

دغدغه هشتم:قسط های پِلوپزم که تموم شد چی بخرم؟

دغدغه نهم:چی کار کنم آمار بازدید وبلاگ بیشتر بشه.

دغدغه دهم:چرا هیچ کدوم از زن ها و دخترهای وبلاگ باهام دوست نمیشن؟

دغدغه یازدهم:کدوم نون بربری تو شیراز خلوت تره؟

دغدغه دوازدهم:همین.تا اینجا اومدی یه بوس نمیدی؟

نظرات 15 + ارسال نظر
هاله قدسی یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 08:38 ب.ظ

خرداد تهران جهنمی است. البته نمی دونم شیراز چه جوری ها باشه اما تهران آلوده و گرم، شلوغ و درهم، بی سر و سامان و بوگندو است در خرداد ماه. در تیر گاهی وقت ها هوای تهران با ابر و باران غافلگیرت می کنه. بعد هم که دیگه بعد از خرداد جهنمی به همه چی عادت می کنی.
بعد از تیموتی برو تو کار اندرو گارفیلد و تام هالند. متاسفانه توبی مک گوایر تایپ شما نمی باشد. طرفش بری پودرت می کنه با آن اخلاق نحسش و خلق و خوی قماربازش. اما هم اندرو هم تام اسپایدرمن های خوبی هستند بقیه فیلم هاشون هم خوبه.
من که دارم باهات رفیق می شم. دیگه برای چه دغدغه داری. آمار وبلاگت هم خوبه ناشکری نکن تراویس.

تام هالند و اندرو گارفیلد اون "آن" رو به نظر من ندارن.باید طرف بگیره منو،چهره های غمگین و جذاب و تنها رو دوست دارم،مثل تیموتی،آلن دلون،رایان گاسلینگ،کریستین بیل.
تهران همیشه بد هست.اگر خوب بود که میموندم توش.شیراز فقط گرم میشه وگرنه همیشه خوبه.
مرسی قشنگم که داری باهام رفیق میشی.فقط نه اسمت رو گفتی،نه سن ات،نه شهرت،نه جنسیتت،نه وضعیت تاهلت،نه ادرس وبلاگت،نه شماره ات.در این حد با هم دوستیم
راستی تو هاله قدسی دور سر عیسی هستی؟

مهدیه یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 08:40 ب.ظ

کاندوم فضایی بخر

کاندوم فضایی چیه؟همین فسفری ها؟

مهدیه یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 08:41 ب.ظ

آب برنج رو زیاد میریزی

عه،جدا؟کس خلی هستم.یادم باشه پس.
مرسی مهربونم

مهدیه یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 08:41 ب.ظ

دوچرخه بخر
ورزش کن
خیلی مشکلات حل میشن

دمت گرم

مهدیه یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 08:43 ب.ظ

بعد از پلوپز
فر رومیزی بخر
نظر منه چون آشپزی دوست دارم

فر رومیزی چیه؟همون ماکروویو یا ماکرو فره یا آون توستره؟

مهدیه یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 08:44 ب.ظ

دوست نداری با من دوست شی

چرا خیلی دوست دارم.
ولی من خیلی توی سکس خوب نیستم و نزدیک ۹۰۰ کیلومتر از هم دوریم

مرجان یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:30 ب.ظ

خداییش مردا چطوری میتونن موهای اونجاشونو با تیغ بزنن؟ اصلا مگه میشه؟

اگر ناراحت نمیشی بیا یه وقت که میزنم ببین
تو خودت موهای اونجات رو چطوری میزنی؟

مهدیه یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:43 ب.ظ

چند تا مدل داره
تو اینترنت بزن میاد

همه چی عالیه یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:10 ب.ظ

دغدغه اول: عاشق خودت

دغدغه سوم:نمی‌دونم سررشته ندارم
دغدغه چهارم:عرق نعنا بخور

دغدغه پنجم:اون چیزی که حالت رو خوب می کنه...و بدون اجبار میری سراغش


دغدغه هفتم:اگر کار واجب داری ، خرداد بیا و گرنه نیا کلا
دغدغه هشتم:همون پیانو یا دوچرخه
دغدغه نهم:خیلی دقت نکن خودش بالا می‌ره
دغدغه دهم:اونم رها کن
دغدغه یازدهم:سرخیابون تون
نشد تافتون نشد سنگک
به قول شاعر
ای دل جهان به کام تو شد شد نشد نشد
ضرابخانه ای که در آن سکه میزنند
یک سکه هم به نام تو شد شد نشد نشد

تو که این همه خوبی چرا دغدغه دومی رو پاسخ نگفتی؟؟

سالومه یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:37 ب.ظ

از استیو کارل ببین بانمکه

اونم بیشتر خوباش رو دیدم.خوبه ولی اون مولفه هایی که من دوست دارم رو نداره

هاله قدسی یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:07 ب.ظ

من هاله دوست ژاله و همسایه لاله به همراه سایه در خدمت شما هستم.
عارضم به حضورت که برات کامنت خصوصی گذاشته بودم و در مورد همه این سوالات حرف زده بدوم ولی خوب بدان و اگاه باش که بنده از شما بزرگتر بوده و متاهلم. می دونم حیف شد...ولی شما از من خیلی کوچکتر هم هستی... فکر کنم سه چهار سال ...شاید هم بیشتر. آدرس وبلاگم را هم به زودی برات می فرستم.

سه چهار سال که ایرادی نداره توی سن ما

مریم دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 12:09 ق.ظ

چطور میتونم کامنت خصوصی بذارم؟

از قسمت تماس با من

مهدیه دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 08:18 ق.ظ

هاله قدسی
بدان و آگاه باش ک متاهل بودن مزیت حساب میشه

بوس مهدیه

سالومه دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:56 ق.ظ

از‌پیت دیویدسون ببین

زشته.دوسش ندالَم

فرح دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 12:10 ب.ظ

برای برنج تو پلوپز یک فرمول دارم محاله خوب نشه
مثلا دو پیمانه برنج داری، ۳ پیمانه و نیم آب بریز
۳ پیمانه برنج،۴ پیمانه و نیم آب بریز
یعنی هر تعداد پیمانه برنج داری فقط یک و نیم پیمانه آب اضافه تر می خواد
(پیمانه آب همون پیمانه ای باشه که برنج ریختی. با همون آب بریز

دست گلت درد نکنه مهربونم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد