تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

تنها چیز بد در مورد خوش گذراندن، تمام شدن آن است

یه فیلم دیگه از داداش قشنگم تیموتی شالامی دیدم به اسم The king.فیلم قشنگی بود و قصه جنگ انگلیس و فرانسه و داستان پادشاه هنری و مکر و حیله آدمهای دربار رو نشون میداد.تیموتی باز هم قشنگ و باور پذیر بازی کرده بود.توی این فیلم متوجه شدم تیموتی فرانسه هم بلده حرف بزنه،تا الان تیموتی توی فیلمهاش آلمانی،ایتالیایی،فرانسوی و انگلیسی حرف زده.احسنت به این پسر،کیرش دهنم.

میدونید چرا منو دوست دارین؟چون توی این وبلاگ خبری از فخرفروشی،چس ناله،پول قرض گرفتن،تبلیغ،حرفهای سیاسی و گلایه از دنیا نیست.اینجا من کیرم رو گرفتم توی دستم با یه قلب مهربون به هر کس که دلش خواست هدیه اش میدم،اینجا نور مطلق و عشق بی پایان هست.

چند تا فیلم دیگه مونده تا فیلمهای داداش قشنگم تیموتی تموم بشه؟نمیدونم،ولی از الان تو فکر داداش جدیدم هستم و پیداش هم کردم.ولی فعلا رونمایی نمیکنم از عشق جدیدم تا از عشق فعلیم تیموتی قشنگم خسته بشه.

تا اینجا اومدی به من که نه،به تیموتی یه بوس نمیدی؟

بوس.همین.

نظرات 5 + ارسال نظر
هدیه دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 06:58 ق.ظ http://6bahman.blogfa.com

خدایی تیموتی عین الهه ی زیباییه ! و بازیش که همیشه باور پذیر و عالیه
داداش جدید هم رونمایی کنید :)

تیموتی داداشمه.عشق منه.
فعلا عاشق تیموتی هستم.نمیتونم با کس دیگه ای باشم

آیدا سبزاندیش دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:20 ق.ظ http://sabzandish3000.blogfa.com

آره راست میگی بیشتر وبلاگ ها از جمله خودم شده ناله و مشکلات .... با خودم فکر کردم همه وبلاگم شده مشکلات قر و قاطی

خب اخه چیز بهتری ندارم بگم! تفریح ندارم جای خاصی نمیرم کار خاصی هم انجام نمیدم ولی همش مشکل هست تا دلت بخواد مشکلات و چالش و سختی هست!

طناز دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 01:18 ب.ظ

تیموتی خودش جای خواهر ماست

تیموتی عشق منه.داداشمه

بانوی کویر دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 03:03 ب.ظ https://banooyekavir.blogsky.com/

خدایی راست گفتید که اهل فخرفروشی اینا نیستید
شما چه تایمی در روز برای فیلم دیدن میذارید؟

فیلم سوپر یا فیلم معمولی؟

بانوی کویر دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 06:29 ب.ظ https://banooyekavir.blogsky.com/

همین فیلمهای تیموتی اینا رو میگم

شب که بیکارم میبینم.روز هم میبینم.ساعت خاصی نداره

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد