تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

:اگه من اون منی باشم که تو میخوای باشم، که دیگه من ، من نیست. یعنی منِ خودم نیستم...

یه فیلم دیگه از داداش گلم تیموتی شالامی دیدم به اسم Dune.این فیلم رو قبلا هم دیده بودم ولی چون کرونا داشتم اون موقع توی مرز باریکی از خواب و بیداری فیلم رو دیده بودم و چیز زیادی ازش یادم نمونده بود.فیلم بسیار زیبایی بود،کارگردانش هم شوهر عمه گلم دنی ویلنو بود.داستان فیلم زمانی در آینده بود که انسانها روی سیارات مختلفی زندگی میکنن و بعضی از اقوام منتظر مهدی موعود یا لسان الغیب هستن.جلوه های ویژه خوبی فیلم داشت و بازی ها خیلی قشنگ بود.یه دُخی هم توی فیلم بود که عزیز دل گفت اسمش زندایی،زنداینا،زندانا یا همچین چیزی،میگه که خوشگله و مُدله.ولی به نظر من خوشگل نبود.انگار که یه قسمت دومی هم فیلم داره.اونم میبینم.سالها پیش نسخه دیوید لینچ این فیلم رو هم دیده بودم.زیاد چنگی به دل نمیزد،یادمه استینگ خواننده هم توش بازی میکرد.

داداشم تیموتی واقعا قشنگ بازی میکنه.

حالا که تا آخرش خوندی و تا اینجا اومدی یه بوس به زندایا نمیدی؟

بوس.همین.

نظرات 12 + ارسال نظر
ندا دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:06 ب.ظ

یهویی اومدم دیدم برگشتی از ته دلم خوشحال شدم لطفا" دیگه از اون کارا نکن

پس بوس بده

قره بالا دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:50 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

بنظر منم خوشگل نیس

خوشگله.
خوشگله
دوسش دارم

خانوم ف دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:53 ب.ظ http://Khanomef.blogsky.com

خیلی میمونه این تیموتی خدایی
اه

چرا اینجوری میگی؟
خدا وکیلی یه نگاه بهش بنداز،جای برادری خیلی خوشگل و خوش قد و بالاست

Sanam دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:09 ب.ظ

تراویس چرا یه کارگردان باید بیاید یک فیلم با محوریت مهدی موعود با تخلص لسان الغیب بسازه؟

جان خودت فاز رائفی پور بر ندار
فیلمه دیگه.سرگرمیه.بزرگش نکنید

برج دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:32 ب.ظ

آقا به این خل و چلا بگو این فیلم از روی یه کتاب علمی تخیلی ساخته شده کتابه مال ده پونزده سال قبل از انقلاب ایرانه. بدبخت فرانک هربرت اون موقع نمیدونست انقلاب میشه همه دنیا با مهدی موعود آشنا میشن. با خودش گفتا بود میرم افسانه های مردم جهان سوم رو برمیدارم تغییر میدم داستان جدید میسازم خیلی هم کول و جالب جایزه هم میبرم :))

قره بالا سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 12:08 ق.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

دختره رو میگم خوشگل نیس
داداش شما به صورت خیلی دخترونه طوری خوشگله، اصلا جذاب نیس ولی

داداشم رو چیزی نگین.نالاحت میشم.دوسش دالَم.
دختره هم بدش نیست.یه تیپ خاصی دوستش دارن

Sanam سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 07:30 ق.ظ

به برج

اگر فکر میکنی مهدی موعود افسانه شرق و جهان سوم هست نظرت در مورد این شعر از حضرت حافظ چیه حافط رو هم افسانه میبینی ؟ به جای پیدا کردن اطلاعات فیلم غربی که کدوم کارگردان چه و چه برده و چه قدر کول و فنتستیکه! با شعرای فرهنگ و زبان خودت آشنا شو
یکم ازین افسردگی و خمودی هم در میای که اگر نبودی اینقدر در فیلم غرق نمیشدی و ارتباط ت با دنیای واقعی قطع نمیشد
ما هم صبر میکنیم البته از نوع سازنده اش بالاخره باز میشه این در
صبح میشه این شب...



بیا که رایتِ منصورِ پادشاه رسید

نویدِ فتح و بشارت به مِهر و ماه رسید

جمالِ بخت ز رویِ ظفر نقاب انداخت

کمالِ عدل به فریادِ دادخواه رسید

سپهر، دور خوش اکنون کُنَد که ماه آمد

جهان به کامِ دل اکنون رسد که شاه رسید

ز قاطعانِ طریق این زمان شوند ایمن

قوافلِ دل و دانش که مَرد راه رسید

عزیزِ مصر به رغمِ برادران غیور

ز قعرِ چاه برآمد به اوجِ ماه رسید

کجاست صوفیِ دَجّالِ فِعلِ مُلِحدشکل

بگو بسوز، که مهدیِّ دین پناه رسید

صبا بگو که چه‌ها بر سرم در این غمِ عشق

ز آتشِ دلِ سوزان و دودِ آه رسید

ز شوقِ رویِ تو شاها بدین اسیرِ فراق

همان رسید کز آتش به برگِ کاه رسید

مرو به خواب که حافظ به بارگاهِ قبول

ز وِردِ نیمْ شب و درسِ صبحگاه رسید

گلشن سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:33 ق.ظ

کار به عقاید مذهبیتون ندارم ولی حالا مگه حافظ خودش از جهان چندم بوده

من که حرفی نزدم.

سالومه سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 03:44 ب.ظ

(زندایا ) درسته . اگه دوسش داری ایفوریا رو ببین سریاله

خیلی به دلم ننشست.من فعلا عاشق کلویی کارداشیانم.واسه شما جوون ها خوب و خوشگله.فعلا هم تو مود گی طوری هستم و عاشق پسرا میشم.خیلی دوست دارم داداشی جدیدم رو که بعد از تیموتی در نظر دارم بهت بگم.

سالومه سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 05:36 ب.ظ

کورتینی باز بهتره . کراش جدید کیه؟
من تیموتی رو دوست ندارم

کورتنی هم قشنگه ولی واسه من کمی بزرگه.من فقط کلویی رو دوست دارم.
میگم کلویی فیلم یا موزیک ویدیو یا یه چیزی نداره که ببینم.عکسهای لختیش و اینا رو کجا میتونم ببینم.دوسش دارم.
تیموتی رو چرا دوست نداری؟من عاشقش هستم.ببین کراش جدید بعد از تیموتی،به کسی فعلا نگی ولی،هیچ کسی نیست جز پسرخاله گلم رابرت پنینسون.خداییش سوپرایز نشدی؟از این بابت میگم پسرخاله ام هست چون به اندازه تیموتی دوسش ندارم.حال کردی با سلیقه ام؟

سالومه سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 07:58 ب.ظ

رابرت پتینسون خوشگله . Twilight و ببین اگه دوست داری نقش اصلی دستشه.بتمنم بازی کرده .
سلیقت پسرای بور و سفید و لاغرن فکر کنم.
نه ندارم از کلویی لختی پتی نمیدونم کجا هست ولی پیج خودشو یا فن پیجشو ببینی عکس سکسی داره فکر کنم.
اره سلیقه خوبی داری .
هنری کویل هم فک کنم دوست داری با Louis Partridge

بیخود نداری،تقصیر تو شد که من عاشق کلویی شدم.من داشتم زندگی ام رو میکردم،تو منو عاشق کلویی کردی حالا میگی هیچی ازش نداری.تو منو انداختی تو دام عاشقی.
سلیقه من چهره های غمگین و قشنگه.
هنری کویل پسندم نیست،خیلی گولاخه.این لوئیس که گفتی چقدر خوشگله.چطور تا حالا هیچ فیلمی ازش ندیدم

گلشن سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:37 ب.ظ

منظورم شما نبودین، یک نفر از بین کامنتها اسم حافظ رو آوردن :)

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد