تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

آن‌که حقیقت را نمی‌داند نادان است، آن‌که حقیقت را می‌داند ولی انکار می‌کند تبهکار است.

این پست از اون پست هاست که دوباره براساس مشاهدات جزئی خودم دارم جمع میبندم و به همه تعمیم میدم.پس قبل از این که برین رو منبر خودم گفتم و لذت تحقیر کردنم رو از شما گرفتم.

حقیقتش مشاغلی که انسان انتخاب میکنه یا براساس قسمت و شانس میریم توی اون شغل کار میکنیم خیلی روی روحیه ما تاثیر میزاره.

شما معلم ها رو ببین،کارمندهای ادارات دولتی رو ببین،یه طورایی کس خل وار دنیا به تخمشونه،سرخوش،چاق و مست،سرحال.در طرف مقابل مرده شورها،پرستارها،دکترها،کمک بهیارها رو ببین همه داغون،عصبی،شبها خواب ندارن،کابوس میبینن.هنرمندها رو ببین،موزیسین ها،نویسنده ها،همشون دخترباز و پسرباز و راحت زندگی میکنن.

نمیدونم چرا دارم این حرفها رو میزنم،من که دیگه توی اون مشاغل نیستم و تموم شده،ولی من یادم هست اسفند ۹۸ که کرونا اومد خیلی از کسایی که میشناختم باهامون قطع ارتباط کردن.از ما میترسیدن.

اولاد و اولاد زاده ای اگر روزی داشتم میگم بره ارایشگر بشه یا یه شغل فان و سرگرم کننده داشته باشه که دیگه ظهر خونه باشه،شب سرش رو توی خونه خودش بزاره زمین.

این قدر زر زدم که بگم شغل خوب و آبرومند و با پرستیژی اگر داشتی ولی توش عصبی بودی،راحت نبودی،جسم و روحت رو تحت فشار میزاره به لعنت خدا هم نمی ارزه.

تا اینجا زحمت کشیدی و اومدی یه بوس نمیدی.

نظرات 1 + ارسال نظر
قره بالا سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 08:46 ق.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

شغل خوب و آبرومند و با پرستیژی اگر داشتی ولی توش عصبی بودی،راحت نبودی،جسم و روحت رو تحت فشار میزاره به لعنت خدا هم نمی ارزه.

واقعا
ولی متاسفانه ت. این مملکت مجبورن همه

حق داری به مولا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد