تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

برای آنکه حدود امکانات را کشف کنیم، تنها راهش این است که آنها را پشت‌سر بگذاریم و به قلمرو غیرممکن‌ها وارد شویم.

این تیکه جدید که یاد گرفتم و آخر چند پست اخیر نوشتم خدا وکیلی بامزه نیست؟"تا اینجا اومدی یه بوس نمیدی؟".خیلی کصنمک هستم.این قدر بعضی وقتها از خودم خوشم میاد که دلم میخواد با تصویر کون خودم تو آینه یه چند دست جق بزنم.وقتایی هم که از حموم میام و تمیز و خوشبو هستم و کف پاهام نرمه خیلی با خودم حال میکنم.دیگه کی باخودم خیلی حال میکنم؟وقتایی که میرم سرکار و روز خوبی دارم و پول خوبی در میارم.اون موقع هم خیلی از خودم راضیم.دیگه کی؟وقتایی که یه پست بامزه و قشنگ مینویسم و مردم میان هی پشت سر هم برام کامنت میزارن و میگن عجب پستی و دمت گرم،اون موقع هم خیلی با خودم حال میکنم.یه وقتایی هم یه کارایی رو سریع انجام میدم خیلی با خودم حال میکنم.یه بار توی بیمارستان دولتی همراه بیمار بودم، و مریض تخت بغلی یهو رفت و من cpr یاد گرفته بودم،تا تیم احیا بیاد من سریع خودم احیاش کردم و برگشت به دنیا و دکتر اونجا و پرستارها ازم تشکر کردن،یه بار دیگه هم یه جایی مهمون بودیم یه پسربچه کس خل دو سه ساله داشتن که رفت روی یه میزبلند و طناب پرده رو پیچوند دور گردنش و خودش رو پرت کرد پایین از میز،سریع پریدم و رو هوا گرفتمش،اگه دیرتر میگرفتمش یا حواسم نبود کس مشنگ یه بلایی سر خودش در میاورد.واقعا پسربچه ها بعضی هاشون عقل ندارن.یه بارم تو مترو با پله برقی داشتم پایین میرفتم که صدای جیغ از لاین مخالف اومد و مثل فیلمها پریدم اون طرف و یکی گیر کرده بود و ملت هیچ کدوم کاری نمیکردن و نجاتش دادم . خلاصه که آدمی هستم که گاهی وقتها با خودم خیلی حال میکنم،از خودم راضیم،یه کمی لاغرتر بودم بهتر هم بودم.

حالا که تا اینجا اومدی یه بوس نمیدی؟

بوس.همین.

نظرات 8 + ارسال نظر
مهناز سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 01:30 ق.ظ

تراویس سوپرمنی هستی برای خودت

آره.پاش بیفته آدم خوبی هستم

خانوم ف سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 01:31 ق.ظ http://Khanomef.blogsky.com

همه این کارایی که کردی شدیدا سکسی بودن عزیزم .مخصوصا اون پله برقیه اوووف

خیلی دوستت دارم.والله یه دونه ای

مهناز سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 01:49 ق.ظ

بر منکرش لعنت
حقیقتا خیلی خوبی

خوبی از خودته

یک زن سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 02:29 ق.ظ http://radepayeman.blogsky.com

عاالی.
ورزشم شروع کنید عالی تر میشید.

چشم
ممنون

Nazi سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 06:58 ق.ظ

اووه چه خفن

مریم سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 08:19 ق.ظ

وااای تراویس چقدر کارهای خفن و خوبی کردی کلا واکنش درست نشون دادن توی موقعیت های حساس سخته اما انگار تو خیلی خوبی :))
اصلا بوس برات واجب شد

مرسی عزیزم.چه عجب بالاخره یکی بوس بهم داد
تو میخواستی پیام خصوصی بدی چی شد پس؟
بوس متقابل

Nazi سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 12:18 ب.ظ

من اینجور مواقع هنگ میکنم هی توی ذهنم راههای مختلف کمک کردن میاد ولی درعمل هیچکار نمیتونم انجام بدم. سرعت عملت خوبه ها.

قربان محبتت سلطان

مریم سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 02:45 ب.ظ

اون شب نشد بعدشم یکسری مشکلاات پیش اومد حالا بعدا ایشالا:)

من در خدمتم سلطان

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد