تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

وقتی که یار ملوسه تو باغ دل عروسه میخوام هزار تا بوسه یکی دوتا خیلی لوسه

میگم این هفت،هشت،ده پست اخیر آخر همشون نوشتم حالا که تا اینجا اومدی یه بوس بده،ولی هیچ کس بوس نداده.حالا دو حالت بیشتر نداره،یا این که بوس دادن رو دوست ندارین یا این که پست ها رو تا آخر نمیخونید.و همین جوری یه نگاهی میکنید ببینید اگه کیری،کُسی،کونی چیزی نوشته بود بخونید و اگر نبود ولش میکنید و میرین.هان،کدومه؟نمیخونید یا بوس نمیدین؟

نمیدونم والا چرا بوس نمیدین؟هزار بار هم گفتم بوسه هایی که من مینویسم جنسش از شهوت نیست.باز خودتون میدونید.میگم حالا که تا اینجا اومدی یه بوس نمیدی؟

همین.بوس

نظرات 7 + ارسال نظر
هاله قدسی سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:34 ق.ظ

من مریض شده بودم و وقتی به مانتیور نگاه می کردم سردردم تشدید می شد.
وگرنه من به خاطر خودت مطالبت را دنبال می کنم نه به خاطر از کاف نوشتن هات.
می شه به جای بوس ماچ بفرستم؟

تو مریض شدی نباید به من بگی؟درسته دورم ازت ولی میتونم میوه و دارو بگم بیارن بهت بدن.الان بهتری؟خوبی؟سردرد؟آبریزش بینی؟بمیرم برات.
تو جای ماچ فحش هم بدی قبوله

هاله قدسی سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:37 ق.ظ

همه را غافلگیر کردم اما الان بهترم
خیلی ممنونم ازت. همین که جوابم را نوشتی خودش دارو و میوه است.
دلتنگی و گرمای هوا قابلیت به قتل رساندن من را دارند. کاریش نمی شه کرد.
ماچ

قربونت برم نفسم
ایشالا بهتر هم بشی و راحت پشت سر بزاریش.
گرما خیلی بده

مهدیه سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:52 ق.ظ

اشکال نداره به منم محل نمیدی

نوکرتم سلطان

فضول خانوم سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 01:27 ب.ظ

من تا تهش می خونم
خوشمم میاد بوس بشم
ولی دوس ندارم تو بوسم کنی چون نمیشناسمت
ولی بامزه میشه اخر پستات اینو مینویسی

بوس من آخه جنسش فرق میکنه

آقای رعد سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 03:13 ب.ظ https://iammrthunder.blogsky.com/

سلام رئیس
اگر در عنوان، به جای خیلی، از کلمه ی "چه" یا "که" استفاده کنید، وزن و آهنگ شعر کاملاً درست میشود
ضمناً هر وقت پست شما را بخوانم، تا آخر می خوانم ولی بوس ها را نادید میگیرم :)

نوکرتم سلطان
بوس

فضول خانوم سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:14 ب.ظ

فرقی نمیکنه...بوس بوسه

بوس

ژوان سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:34 ب.ظ

خب بوس نوشتنی نیست که والا میفرستیم

مرسی نفسم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد