تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

اگر ما دوران بچگی نداشتیم، شاید دنیا رو اینقدر دوست نداشتیم!

یه فیلم دیگه از داداش قشنگم تیموتی شالامی دیدم به اسم Little women.فیلم قشنگی بود.یه نمه فیلمش دخترونه بود،ولی خوب قشنگ بود.بدم نیومد.همون دختری که نقش اول فیلم lady bird بود و با تیموتی بازی کرده بود،توی این فیلم هم نقش اول رو داشت.موسیقی زیبایی داشت،صحنه سکسی نداشت،فیلمش کاملا خانوادگی بود.تیموتی هم مثل همیشه با اون صورت خوشگلش قشنگ بازی کرده بود.اون مرده هم که تو سریال better caul soul نقش اول رو داشت توی این فیلم هم پدر دخترا بود.توی سریال بریکینگ بد هم نقش وکیلشون رو داشت.هنرپیشه هاش همه خوب و معروف بودن.

همین.بوس.

نظرات 3 + ارسال نظر
خانوم ف سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 06:31 ب.ظ http://Khanomef.blogsky.com

هر وقت فیلمای تیموتی رو‌کامل دیدی و دفترش رو بستی بگو من برگردم بخونمت :/






حامله شدیم بابا

خداییش من اگه زن بودم دلم میخواست از تیموتی حامله بشم

کاوه خدانشناس سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:35 ب.ظ

برای این کامنت نگذارید دوستان. باور کنید شما دلی حرف میزنید ولی این داره تو ذهنش مانیتور میکنه حرفاتونو کنار هم میگذاره ببینه چطوری مختونو بزنه. بعضیاتون شوهر دارید دنبال یک همچین آدمی هستید. من واقعا تعجب می کنم. این گرسنه است، باهاش نه از در منطق حرف بزنید نه احساس. فقط دنبال یک لقمه نونه. در اصل میشه گفت تراویس اگه شارلاتان نباشه یک گدای جنسیه.

فقیرم،بیچاره ام،بده در راه خدا.

کاوه خدانشناس سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:54 ب.ظ

ننه تم میتونه بهت عن آقا دیگه ام برات کامنت خوب نمیذارم. مثل خودت رفتار می کنم. من چند بار به توی عن گفتم با من مثل آدم حرف بزن. مثل اینکه حالیت نمیشه.

بابا من که چیزی نگفتم بهت.چرا از هر جا دلت پره میایی به من فحش میدی؟
گفتی من گدا هستم،گداها هم میگن بده در راه خدا.چیز بدی نگفتم بهت که.
چه گیری افتادم از دستت.به ننه من چی کار داری؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد