تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

می‌خواهم از هم‌اکنون زندگی کنم، هنوز زندگی ام را آغاز نکرده‌ام، دیگر وقت صبر کردن ندارم.

اگه گفتین میخوام چی بگم؟آفرین،درست حدس زدین.

یه فیلم دیگه از داداش قشنگم تیموتی شالامی دیدم به اسم interstellar یا همون میان ستاره ای.توی این فیلم داداشم سنش پایین بود و نقشش خیلی کوتاه بود.ولی فیلم قشنگی بود،یادمه چند سال پیش این فیلم رو دیده بودم.ولی دوباره دیدمش.فیلم علمی و تخیلی و در مورد زمان و این چیزها بود.

دیگه چی؟کلی حرف دارم برای گفتن ولی خوب واسه کی مهمه که من چی میگم؟هیچ کس.هنوزم میل به نوشتن درونم زبانه نکشیده.

اگه تیموتی رو دوست داری یه بوس بده تا اینجا اومدی.

نظرات 5 + ارسال نظر
قره بالا سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:50 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

مهم نبود که نمیخوندیم

نوکرتم سلطان

آقای رعد چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 12:07 ق.ظ https://iammrthunder.blogsky.com/

اینقدر از فیلم های این آقای تیموتی نوشتید دیگه ترغیب شدم برم یه فیلم ازش ببینم
کدوم فیلمش بهتر است؟

همشون خوبه.عاشقش هستم

عیسی جوکار چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 01:41 ق.ظ http://Isa2990.blogsky.com

درود

شومهان چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 07:31 ق.ظ

تراویس ..
دیشب توی حرم امام رضا اسمت همش توی ذهنم‌ بود..
خیلی دعا کردم برای خودت، عزیزدل و بچه دار شدنتون..
الهی که‌ قبول درگاه حق باشه..

خیلی مهربونی به خدا.چقدر خوشحالم کردی.ممنونم ازت عزیزم.یک دنیا لطف کردی

سالومه چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 01:17 ب.ظ

تراویس میگما یه دختره هست تو اینستا خیلی کراشه ببین تو هم فک میکنی کراشه یا نه بهم بگو
tytysplanet آیدیشه پیجشم بازه

راستش مورد پسند واقع نشد.به دلم ننشست.تنها جذابیتش گوهر جوانی اش بود وگرنه که چیز خاصی نداشت به نظر بنده حقیر.ریده هم بود تو رنگ موهاش

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد