تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

من در میان این کوچه‌ها و در این شب‌هایی که انگار صبح ندارند، دارم از بین می‌روم.

دوستای قشنگم یه سوال.

من دلم میخواد در واقع الان دلم میخواد،قبلش عزیز دل تقریبا مجبورم کرد ولی خوب حالا دلم میخواد،عرض میکردم.دلم میخواد یه فعالیتی خارج از روتین روزمره زندگیم انجام بدم.خودم استخر و پیانو و اسپینینگ دوست دارم.ولی دیدم چقدر پیانو و دوچرخه اسپینینگ گرونه.حقیقتا از این پولها ندارم.استخر هم گرونه چقدر تو شیراز.

حالا شما میگین من چی کار کنم؟یه چیزی بهم پیشنهاد بدین که زندگیم از این روتین خارج بشه و این قدر تو نخ جق زدن و کیر و کس بازی و پورن دیدن نباشم.یه کاری بکنم که روحیه ایم عوض بشه.

نشسته ام دست به سینه و منتظرم کامنت بزارین.

نظرات 23 + ارسال نظر
یک زن چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:12 ب.ظ http://radepayeman.blogsky.com

توصیه اکید دارم برید اولین باشگاه بندسازی محلتون و همون جلسه اول برید زیر وزنه های دویست کیلو.
یقین کنید آنچنان چاردست و پا برمیگردید میخزید تو بستر که اسم خودتونم فراموش میکنید.

باشگاه گرونه تو محل ما

آیدا سبزاندیش چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:13 ب.ظ http://sabzandish3000.blogfa.com

خب بشینید همون فیلم ببینید فیلم های روز دنیا ... هم آموزنده هست هم ارزون یا دوندگی کنید بدوید تو پارکها تند تند بدوید یا دوچرخه بخرید دوچرخه سواری کنید شب ها که خنکه تو اصفهان بیشتریا حتی خانم ها دوچرخه سواری میکنند داخل دیوار دوچرخه های دست دوم هم هست.

قره بالا چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:17 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

برنامه نویسی دن زاددان
پرورش گل و گیاهی چیزی
نمیدونم حقیقتا

پرورش گل و گیاه خوبه.ولی به دستم نمیفته.

نیکو چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:19 ب.ظ

عکاسی دوست نداری؟یا ورزشی که دوست داشته باشی تست کنی؟

چرا دوست دارم.همه چی دوست دارم

نیکو چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:21 ب.ظ

کاش حداقل حوزه علاقه هات دو نی گفتی
دست به سینه نشستنت رو دوست دارم

همه چی دوست دارم
منم تو رو دوست دارم

نادیا چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:35 ب.ظ

نرمش و دویدن اول صبح توی یه پارک سرسبز که محوطه ی دویدن داشته باشه و بدونی چقدر راه رفتی یا دویدی. هفته اول با قدم زدن و پیاده روی تند شروع کن بعدش کم کم دویدن رو شروع کن مثلا نصف مسیر رو بدو بقیه اش رو پیاده روی تند تا وقتی بدنت عادت کنه، کم کم بدنت یه جوری عادت میکنه که وقتی نتونی بری کلافه میشی

زیاد دویدن رو دوست ندارم.
نزدیک خونه هم پارک نیست.

هاله قدسی چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:44 ب.ظ

فکر نکنم بشه در گرمای تابستان شیراز دوچرخه سواری کرد.
به نظر من برنامه ورزشی های جین فوندا را داون لود کن، شروع کن به ورزش هوازی در منزل. هم فاله هم تماشا.
اگر جین فوندا را دوست نداشتی برنامه های ورزشی سیندی کرافورد هست. فقط حواست رو صد در صد بده به وزرش.

این خوبه.از این خوشم اومد.از یوتیوب باید دانلود کنم؟اپارات نداره؟جین فوندا نه،سیندی کراوفورد آری

سالومه چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:45 ب.ظ

شطرنج / نویسندگی هم خوبه
یه چیز جالب دیگه که شاید مسخره باشه بافتنه ! احمقانست ولی خیلی حال ادم رو خوب میکنه. اگه توی یوتوب یا پینترست crochet رو سرچ کنی کلی طرح قشنگ میاره بعد میتونی بفروشی حتی کلا خیلی خال خوب کنه
راستی تراویس city of star از رایان گاسلنگ رو گوش کن به نظرم قشنگه

شطرنج دوست ندارم.نویسندگی استعداد ندارم.
بافتنی با میله؟بهش فکر نکرده بودم.میتونم عروسک درست کنم

نیکو چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:45 ب.ظ

سبزی بکار تو گلدون.حوصله داری یه پرنده بیار.انواع کارها با چوب.پیاده روی.کتاب خوندن.ساز.یه کار خیریه.کشف کوچه پس کوچه ها.یه دوره و کلاس رفتن.من دو سه هفته بود سوزنم گیر کرده بود سریال زبان اصلی میدیدم(زبانش انگلیسی نبود)عاشق این شده بودم برم دولینگو بریزم زبان یاد بگیرم

سبزی کاشتن حالم رو خوب میکنه؟
پرنده اگه بمیره خیلی غصه میخورم.
سگ چطوره؟

امیر چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:56 ب.ظ http://dashtemoshavvash.blogsky.com

سلام
منچ بازی کن
هم ارزونه و هم سرگرم کننده
آنلاینش هم هست
اگر دوست نداشتی یه پیشنهاد بهتر دارم برات

منچ دوست ندارم.
مطمئنم میخوای واسه پیشنهاد بهتر بگی بیام با تخمات بازی کنم

پیرمرد حشری چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:58 ب.ظ

بیا با خایه من بازی کن. پیر شدم ولی دود از کنده بلند میشه.

هاله قدسی چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:00 ب.ظ

والله دروغ چرا که ما دی وی دی های عهد بوق این دوبانو را داشتیم. به آپارات آشنا نیستم اما یوتیوب شاید داشته باشه. الان نگاه می کنم ...اوه بعله...با عنوان Cindy Crawford Shape your body workout چند تا ویدئو ازشون هست. بهتره خودم هم دوباره شروع کنم.

یوتیوبم باز نمیشه.داستان داره دانلود کردن.اصلا جواب نمیده.

پری چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:09 ب.ظ

منم تمام کلاسها و سرگرمیها رو یک دور چک کردم دیدم نیازه کلیه رو بزارم وسط ...نتیجه گرفتم خوداموز زبان بخونم تاحدی که بتونم یک کتاب کوچیک بخونم ....استاد همه چیزززز گگرونه همه راها رو بستن برا قشر ما

این بافتنی که دوستمون گفت خوبه ها

نیکو چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:26 ب.ظ

یه کار دوم چرا شروع نمی کنی؟
به غرفه آنلاین
رشته ات چی بوده؟
یه خدمت آنلاین
یه کاری برای مردم حالت رو خوب نمی کنه؟

نه.کار نمیخوام بکنم.یه چیز تفریحی دوست دارم

برنتین چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:31 ب.ظ

دادی دستمون؟
بیشتر برو اسنپ تا درامدتم زیاد بشه
میشینی خونه که چی بشه؟
در نهایت همون جمله اول
دادی دستمون
پیشنهاد پیرمرد حشری هم خوب چیزیه هاااا

phil چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:23 ب.ظ http://philsoap.blogsky.com

ستون بزن تو کار گل و گیاه و سبزی و گوجه فرنگی و این چیزا. اون آبجو رو هم به نظرم تخصصی تر کن

اینو هستم.دمت گرم

امیر چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:44 ب.ظ http://dashtemoshavvash.blogsky.com

سلام تراویس عزیز
خیر نمیخواستم اینو بگم ولی ممنونم که منو حسابی خندوندی چون از نظر روحی خیلی داغونم
خواستم بگم اگر جایی داری یا بتونی جایی پیدا کنی که کبوتر گوشتی یا اسکواب پرورش بدی عالیه.هم روحیه ات عوض میشه و هم درآمد داره و هم کود بسیار مناسبی تولید میشه که اون هم مشتری زیادی داره و بخاطر رشته تحصیلیم تو فکرش هستم ولی گرفتاری زیاد دارم.

نه والا،جاش رو ندارم ولی عشقش رو دارم

مریم پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 02:38 ق.ظ

سلام تراویس
نظرات رو خوندم تا پیشنهاد تکراری ندم

هاله قدسی پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 06:59 ق.ظ

تراویس جان شاید بتوانی فیلم های تمرین ورزشی در منزل را از همان جاهایی که فیلم سینمایی و سریال دانلود می کنی پیدا کنی. در هر حال ورزش در منزل یک گزینه ارزان و عملی است و وقتی نتیجه فعالیت هات خودش را به شکل بالا رفتن روحیه و سلامت جسم و روان نشان بده، از خودت ممنون خواهی شد. تازه خوشگلتر هم می شی. در هر حال پیشنهاد های خوبی در این جا بهت شده امیدوارم از بین شون بتوانی یکی را انتخاب کنی. راستی چطوره رقص تمرین کنی؟

بسیار عالی گفتی.
دقیقا همین کارا رو میکنم.

مریم پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 08:51 ق.ظ

چرا پیامم کامل نیست؟!
گفتم میتونی شروع کنی به گوش دادن پادکست میتونی پادکست های خوبی پیدا کنی بعد کم کم فکر کنی انگیزه بگیری ببینی چه فعالیت هایی دوست داری
یادگیری همیشه هیجان انگیزه حالا هر چی که میخواد باشه

پادکست دوست ندارم

ح پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:25 ق.ظ

چه جایی بهتر از
نزدیک وقت نماز برو مسجد هم فال است هم تماشا
هم نماز به جماعت خواندی
هم یک صفحه قرآن برایت می خوانند و معنی می کنند
هم احتمالا شب ها سخنرانی است
دو
وبلاگ را تعطیل کن چون شیطان درونت را فعال کرده است

نامعقول پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:26 ق.ظ

به نظرم اینجور وقت ها یه کاری خوبه که بشه ذره ذره تکمیلش کرد و این کامل شدن رو دید و لذت برد. مثل یک تابلوی نقاشی که هر چند وقت بخشی اش رو میکشی و کم کم رنگ میکنی...

برای همین همون بافتنی خیلی باحاله! چه دو میل، چه یک قالی کوچولو...
انواع پازل هم هست که کامل کردنشون طول میکشه. مثلا دوهزار تیکه، سه هزار تیکه، .....

دمت گرم.چقدر برخلاف اسمت معقول جواب دادی.اسمت رو باید میزاشتی معقول گلم

مولین پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 01:13 ب.ظ

سلام زبان بخون زبان انگلیسی اگه حوصلش رو داری

حقیقتا نه حوصله و نه استعدادش رو دارم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد