تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

صبح که از خواب پا می شم راست می شم دولا می شم بعد از ورزش شادم من مثل گلها در چمن

دست دوستانی که در پست پایین پیشنهادات خودشون رو ارائه کردن به گرمی میفشارم.

چقدر حرفها و کارای قشنگی با هزینه کم و یا حتی بدون هزینه میشه انجام داد.خیلی خوشم اومد،چقدر ذهن باز و پویایی دارین.از پرورش کبوتر گوشتی که من اصلا نمیدونستم همچین چیزی وجود داره تا ورزش در منزل.

همه رو خوندم و کلی بهشون فکر کردم.وتصمیم این شد که ورزش و بافندگی رو شروع کنم.

برای ورزش رفتم توی سایت آپارات و یه کلیپ ۴۰ دقیقه ای دانلود کردم که ورزش در منزل و بدون تجهیزات هست،خیلی گشتم که حتما مربی اش شلوارک و لباس کم داشته باشه و خوشگل باشه.ولی خوب توی آپارات و سایتهای ایرانی پیدا نشد.متاسفانه دل من خوشگل پسنده و نمیتونم با کلیپ های زن های پوشیده ایرانی و مربی های گرمکن پوشیده ریش پرفسوری ورزش بکنم.و یوتیوب هم از برکت حضرات فیلتر هست.اما با کلی گشتن بالاخره یه مربی خوشگل مرد پیدا کردم.حالا کفشام رو آوردم توی خونه و کفشون رو شستم و میخوام برم با عزیز دل پلی کنم این رو و شروع کنم به ورزش.حالا بعد ورزش میام تعریف میکنم که چطور بود.میخوام یه یک ماهی اینو ادامه بدم ببینم بدنم چطور میشه.البته فعلا نباید چیزی بگم.امیدوارم بتونم ادامه بدم.

در رابطه با کار بعدی هم میدونم خیلی گی طوری به نظر میاد،ولی خیلی به بافتنی علاقه پیدا کردم.اون رو هم یه خانمی توی این فامیل های شیراز داریم همه وسایلش رو داره میخوام ازش یاد بگیرم و انجام بدم.

اگه کلیپش خوب بود،لینکش رو میزارم.

بازم هم ممنونم ازتون دوستای خوبم که این قدر کمک کردین به من.بدون شما نمیتونستم به این نتیجه ها برسم.خیلی شما خوبین.چقدر چیزای خوب بلدین همتون شیطونا.

مرسی ازتون.دوستتون دارم.



پانوشت:مادرم گاییده شد.نفس از کون میکشم.ولی عزیز دل گفت خوب میرفتی.خیلی حالم خوبه الان.احساس میکنم یه آدم دیگه هستم.سرحال و حشریم ولی از یه مدل دیگه.

نظرات 16 + ارسال نظر
امیر پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 01:41 ب.ظ http://dashtemoshavvash.blogsky.com

سلام مجدد
البته میتونید علاوه بر اینها همچنان به پرورش بلبل ادامه دهید

بلبل تو قفس تخم نمیزاره

زهرا پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 02:20 ب.ظ http://pichakkk.blogsky.com

اگر ورزش جمعی هم دوست داری،سمت پیاده روی سلامت پشت مترو بری، خیلی وقتا مردم دسته جمعی می ایستن ورزش میکنن.
میتونی قبلش پیاده روی کنی که بدنت گرم بشه و بعدش نرمش ها رو با اونا انجام بدی.
البته بعضی هاشون گروهن با مربی و هزینه دارن.
اما بطور کلی اینکه تو فضای بازه خوبه :)
هزینه هم بگیرن کمتر از فضای بسته ی باشگاه میشه.

پیرمرد پیرزن هستن یا جوون هستن.یه کم اونجا به خونه ما دوره

خانوم ف پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 02:28 ب.ظ http://Khanomef.blogsky.com

هاهاها
یه دفعه تصورت کردم با شلوارک و عرق گیر نشستی داری یه چی میبافی :)))

قربون تصوراتت

پیرمرد حشری پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 02:36 ب.ظ

فقط کامنت من خار داشت. نه هزینه ای میخواست نه چیزی.

اونم به موقعش.مرسی

SkyMan پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 02:51 ب.ظ

من به یوتیوب دسترسی دارم،کلیپ ورزش بدون وزنه واست تو پیکو‌ فایل بار بزارم؟

بزار رفیق عزیزم.
اینا رو سرچ کن
Workout at home
تایمش هم ۳۰ دقیقه به بالا باشه
کیفیتش هم ۷۲۰ به بالا باشه
مربی اش هم فرقی نداره دختر باشه یا پسر.فقط هندی نباشه،خوشگل هم باشه.
ایروبیک هم اگر دیدی برام بگیر.
یه دونه ای
دمت گرم سلطان.شرمنده ام.ممنونم ازت

زهرا پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 03:27 ب.ظ http://pichakkk.blogsky.com

دسته های مختلفن.
از پیر تا جوون. زن و مرد.
خیلی از پارکها این سیستم رو دارن.
ببین دور و برتون کجاها هست که مردم میان پیاده روی و نرمش. اینجور جاها معمولا یه تایم هایی می ایستن دسته جمعی هم ورزش میکنن.

پارک دوست ندارم.احساس میکنم خیلی پیرمردی باشه.حالا فعلا از توی خونه شروع میکنم ببینم چند روز میتونم ورزش بکنم
دور و ور ما هیچ جایی نیست

SkyMan پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 03:55 ب.ظ

عمدا از زن انتخاب نکردم که روی ورزش تمرکز کنی.ایشون کارش به نظرم بی رقیبه تو یوتیوب.اگه سکسی تر خواستی و زنانه بهم بگو.

https://s28.picofile.com/file/8463475826/2022_Ultimate_Workout_%EF%BD%9C_No_Gym_Bodyweight_Level_3_.mp4.html

سلطان ممنون.دانلود کردم.عالی بود.همین خوبه.فدات

بانوی کویر پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 05:22 ب.ظ https://banooyekavir.blogsky.com/

خودتون باحالید که رفقای باحال هم دارید اینجا
ممنون منم از پیشنهادات بچه ها استفاده کردم

فدات

نادیا پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 05:57 ب.ظ

پیلاتس هم خوبه اگه ویدئوهاش تو آپارات پیدا بشه لینک یوتیوب مربی که من دوست دارم اینه:
youtube.com/@pilatesbodyraven
خوبیش اینه از پایه آموزش میده، نرمش های کاردیو هم داره ببین اگه پسندیدی ببین skyman زحمتشو میتونه بکشه برات

پیلاتس مگه وسیله نمیخواد؟

نادیا پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 07:54 ب.ظ

نه یه تعداد محدود ویدئو داره با وسیله اما اکثرش جز تشک یوگا هیچی لازم نداره

حالا دارم با این کلیپ ورزش در منزل ورزش میکنم تا ببینم چطور میشه.اگه بعد یکی دو ماه دلزده نشدم تخصصی تر ورزش میکنم.

سالومه پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:22 ب.ظ

خوشحالم برات ماچ

منم خوشحالم
کراش جدید نداری؟

نامعقول پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:03 ب.ظ

موفق باشی تراویس بیکل عزیز :قلب:
امیدوارم ادامه بدی. و همیشه هم خوشحال باشی‌‌.

+ اعتراف میکنم دفعه ی اول که اومدم این وبلاگ، تراویس بیکل رو ، تراویسِ بی کَله خوندم. متاسفم که من اون فیلم رو ندیده بودم! :خنده:

بوس عزیزم
چرا شب جمعه ای کارای نامعقول نمیکنی؟

سالومه پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:05 ب.ظ

سریال poker face رو دیدم خوب بود. بازیگر نقش اول زنش رو خیلی دوست دارم

اره.دوسش دارم.فصل اولش رو دیدم.کراشه لامصب
یه سریال دیگه هم داره ۶ فصله به اسم orange is the new black ، اونم خیلی قشنگه

سالومه پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:21 ب.ظ

عجیبه دوسش داری اصلا فکر نمیکردم تایپت باشه. چرا پس تی تی رو دوست نداری اونم تقریبا استایلش شبیه همین خانمه هست.
من این ادمای توی این استایل رو خیلی دوست دارم خیلی

تی تی که اونجوری نبود.این دختره ناتاشا خیلی نمک داره.اون دختره نمک نداشت.فیک بود.خودش نبود.خوشم نیومد
منم دوست دارم.ولی همچنان کراش های زن من جورای دیگه هستن.خوبه یه پست بزارم در موردشون

امیر جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 12:01 ق.ظ http://dashtemoshavvash.blogsky.com

یه نگاه بنداز به بلبل خودت
ببین توی قفس هم تخم گذاشته اونم دوتا نه یکی!!!
از پستهایی که میذاری مشخصه در حال پرورش بلبل هستی

قشنگ گفتی.مال من جوجه هست.نرم و خوشگله

جزر و مد جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 01:17 ق.ظ

تراویس گفتی بافتنی یاد اون قهرمان شنای المپیک افتادم، فکر کنم اسمش تام دالی بود و حتی وقتی به عنوان تماشاگر می اومد هم بافتنیش رو همراه خودش می آورد. خیلی هم حرفه ای بود، می گفت بهش تمرکز میده. پیج اینستاگرامم داره.
خیلی تو رسانه ها بازتاب داشت.

اونم اداش این بوده

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد