تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

عشق چون در سینه‌ام بیدار شد؛ از طلب، پا تا سرم ایثار شد

یک عشقی هست که در سینه داریم و نمیتونیم بیانش کنیم و مدتی در آتش اون عشق میسوزیم و تموم میشه و نمیدونیم چی بود و چی شد.دهه هشتادی هایی که همیشه مورد خشم و غضب بقیه هستن و یه پست میزارم و میگم چرا ازشون ناراحت هستیم کلمه کراش رو براش انتخاب کردن که انتخاب زیبا و هوشمندانه ای هست.

کراش اول:خانم کوچولو کارتون پسرشجاع

کراش دوم:سرندیپیتی

کراش سوم:dido

کراش چهارم:لانا دل ری

کراش پنجم:رویا میرعلمی

کراش ششم:اسکارلت جوهانسون

کراش هفتم:همین.دوباره میگم اگه یادم اومد.

تا اینجا اومدی یه بوس به صفرکشکولی نمیدی؟


نظرات 4 + ارسال نظر
Nazi جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:52 ق.ظ

ولی من دهه هشتادیا را خیلی دوست دارم. خیلی ماهن. خیلی خودشونن. ظاهر وباطن یکین. نترس وجسورن. اکثرشون از این سن کم دستشون توی جیب خودشونه و کار میکنن.

ملی جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 12:27 ب.ظ

شما چه کاره صفر کشکولی هستی مگه؟!!

بانوی کویر جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 07:56 ب.ظ https://banooyekavir.blogsky.com/

صفر کشکولی :))

یه بار توی وبلاگ خانوم ف نوشتم که من روی سن بالاها کراش دارم

منم سنم خیلی بالاست

هاله قدسی شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 08:00 ق.ظ

صفر کشکولی ادم خوبی به نظر میاد. باشه من برات یک ماچ می فرستم.

بوس بهت هاله جون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد