تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

برگرد برو نگاه به پشت سر نکن زندگی خیلی کوتاه است ارزش رنج ندارد

میدونم که وقتی چند روز پست نمیزارم بی حوصله میشین و دلتون برام تنگ میشه.لذا میام و چند خطی فقط واسه تو کوچولویی که الان نشستی پای تلویزیون و دست و صورتت رو شستی مینویسم و میرم.


خبر خاصی نیست.دو روز هست که ورزش میکنم.دو سه تا فیلم نیم ساعته دیگه هم از یوتیوب گرفتم.یوتیوبم وصل میشه،ولی کی؟ساعت سه نصفه شب.خلاصه یه کلیپ نیم ساعته رقص لاتین گرفتم،یه دونه workout نیم ساعته اینتنس گرفتم که کوچش یه فنچ خوشگله،بالاخره باید انگیزه داشته باشم.حالا هر روز یکیشون رو میزارم و نیم ساعت ورزش میکنم.امیدوارم دلزده نشم و ادامه اش بدم.رون ها و شکمم به شدت درد میکنه و متوجه شدم حین ورزش اکسیژن کم میارم.فکر کنم یه پولیپی چیزی داشته باشم که نمیزاره اکسیژن کامل به ریه هام برسه.بعد ورزش انگار یه چیزی ترشح میشه توی وجودم.خیلی حال خوبی دارم.


دیگه چی؟هیچ،روزها میان و میرن و خدا رو شکر خبر خاصی نیست.همین جوری دوست دارم زندگی ام بمونه،یکنواخت و کسالت بار.


حالا که تا اینجا حوصله کردی و خوندی یه بوس به دی جی فسنقری نمیدی؟

نظرات 4 + ارسال نظر
زهرا شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 01:01 ب.ظ http://pichakkk.blogsky.com

آفرین.
اول که نفس کم آوردنت کاملا طبیعیه. ریه و ششها هم نیاز دارن به تقویت و وقتی مرتب ورزش کنی می بینی که تنفست هم قوی تر میشه و دیگه نفس کم نمیاری.
دوم گرفتگی بدن تا یکی دو هفته هم طبیعیه. بعد از هر ورزش یه دوش آب ولرم بگیر حتما تا بقولا بدن باز بشه.
سوم بازم میگم، پارک مال پیرمرد و پیرزنها نیست! اینکه میگم برو پارک و تو گروه ورزش کن، یه علتش اینه که وقتی تو جمع ورزش کنی، انگیزه ت واسه ادامه بیشتر میشه. ضمنا از هوای تازه ی پارک هم استفاده میکنی. باشگاه بری درسته هزینه داره، ولی خود پولی که دادی میشه انگیزه که ادامه بدی و ولش نکنی! :))
چهارم، مراقب باش به بدنت آسیب نزنی خدایی نکرده. اگر کمردرد و زانو درد داری حرکات پرشی انجام نده. مراقب مهره های گردنت هم باش.
پنجم هم اینکه اینقدر بدم میاد بقیه ورزش میکنن ولی تنبلی به من اجازه نمیده شروع کنم! :)))

اول دمت گرم که کامنت دادی
دوم،چه زرنگی ماشالا،همه چی بلدی.آفرین بهت.پس ادامه میدم تا بدنم آداپته بشه.مرسی گلم
والا من حال و هوای تهران هنوز تو سرم هست که پارک ها مال ساقی ها و موادفروش هاست و هنوزم خیلی با پارک حال نمیکنم.باشگاه خداییش توی این جایی که من هستم گرونه.واقعا گرونه.منم کارگر ساده ای بیش نیستم هنوز اون قدری اخمخ نشدم از این پولها بدم به باژگاه.
نه،مشکلی با بپر بپر ندارم،خدا رو شکر هنوز سالم هستم.
تو هم مثل من تو خونه ورزش بکن زهرا گلی

زهرا شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 01:25 ب.ظ http://pichakkk.blogsky.com

پارک خوب هم پیدا میشه. بعضیاشونو قبول دارم جوشون بده. ولی بگردی مناسب هم هست.
مگه چند میگن باشگاه؟
من چند روز پیش پرسیدم ایروبیک و آمادگی جسمانی و زومبا رو میگفت ۵۵۰. بدنسازی چون با دستگاه کار میشه گرون تره. میگفت ۸۵۰.
ولی با این قسمت حرفت مخالفم،به نظر من پول دادن به باشگاه بد نیست.داری واسه سلامتیت هزینه میکنی.
من دو سال تو کرونا تو خونه ورزش میکردم. از پارسال بخاطر سردردها کنسل کردم. اتفاقا اون هفته هم مربیم زنگ زد که نمیخوای تنبلی رو بذاری کنار و یه تکونی به خودت بدی؟:)))
ولی من دلم میخواد برم باشگاه.تو خونه دوست ندارم خیلی.

حرفات همش درست و منطقی هست.ولی من تنبل و تن پرور هستم

یک زن شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 06:44 ب.ظ http://radepayeman.blogsky.com

تراویس خان،شما که تو نت هستید،سرچ کنید حرکات بدنسازی با کش.تقریبا همشون شبیه سازی شده دستگاه های باشگاهن.
نهایتا یه کش(پاورباند) بخرید و یه دمبل با وزن مناسب.بخدا کار باشگاه رو براتون میکنه.

سوال!؟چطوری دو پست در یک ساعت ارسال کردید و هر دو تو صفحه بروز شده هاست؟ د

سلام
فعلا دارم همین جوری ادامه میدم،اگه علاقه مند شدم اون وقت تهیه میکنم.
در جواب سوالت هم باید بگم چه جوری باید بهتون ثابت بشه که من بنده برگزیده و مورد علاقه خداوند هستم؟؟؟

قره بالا شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 06:52 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

ان شاء الله زودتر بدنتون با ورزش ها تطابق پیدا میکنه
حجم ریه ها بیشتر میشه
عضلات تقویت میشه
به ورزش معتاد میشید (میگن)
بهرحال امیدوارم سلامت باشید و با ورزش خوش بگذره

والا فعلا که فقط اذیت شدم و خبری از اعتیاد نیست

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد