تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

تاریکی و تنهایی و تب عشق مانند خورشید و ماه و زمین هنگام کسوف در یک خط قرار گرفته بودند…

تو این وبلاگ های بلاگ اسکای یکی هست به اسم "سلام" که کامنت میزاره.وبلاگی هم نداره.نمیدونم هم مرد یا زن هست،ولی دوسش دارم.قشنگ حرف میزنه،کاش واسه من هم کامنت میزاشت.

شانس کونی من کامنتای من همش "پیرمرد حشری" و "شترهوسباز" و "کاوه خدانشناس" و فحش و ناسزاست.آدم خوبا مثل "رضوان" و "سلام" و اینایی که دیدم واسم کامنت نمیزارن.

همین دیگه.تا اینجا اومدی و خوندی حالا پاشو برو دست مادرت رو ببوس.

نظرات 34 + ارسال نظر
خانوم ف شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 04:05 ب.ظ http://Khanomef.blogsky.com

سلام یه آقا هستش :)

بوس گلم

زهرا شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 04:12 ب.ظ http://pichakkk.blogsky.com

منم برداشتم از کامنت هاشون این بود که اقا هستن و یکی دو دهه هم از ما بزرگترن

دوستت دارم زهرا

شتر هوسباز شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 04:40 ب.ظ

آقا وقتی جنسم شتره و صفت بارزم هوسبازیه چه کنم؟
اگه میخوای تا از این به بعد با زیبای خفته نظر بذارم؟

شتر کینه ای هست.شتر که هوسباز نیست.خرگوش هوسباز و حشریه.تو یا باید بشی خرگوش حشری یا شتر کینه ای

پیرمرد حشری. شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 04:50 ب.ظ

دقیقا رفتار خودت باعث این بازخورداست. آدم امن و راحتی نیستی. همون سلام برات کامنت میذاشت، هی گیر دادی اسمت چیه. منم به یک اسم دیگه برای خانم ف کامنت میذارم. اینجارو مثل دستشویی کردی. آدم میخواد یککم فحش بده میاد اینجا.

خیلی هم خوبم.
تو بی ادب و بی تربیت هستی

رضوان شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 05:18 ب.ظ http://nachagh.blogsky.com

سلام.
من و سلام«(آقا)»,هم شما را دوست داریم و اظهار نظر هم کرده ایم.ولی شخص من خجالت میکشم واژه های ...بوق می نویسی.امروز داشتم فکر می کردم کاش آن دختر که گریه می کرد از دست خواهر شوهرش،کاش می آمد وبلاگت را میخواند تا بتواند مثل تو جلوی خواهر شوهرش در بیاید.(گفت خواهر شوهرم اینجا و آنجا میگه :«نمی دونم زن داداشم چطور سالی یه بچه دنیا می آره ،تا آنجا که من میدونم از داداشم کاری بر نمیاد»).بهش گفتم جواب بده به خواهر شوهرت:«آیا برادرت را امتحان کرده ای ؟گفت :«نه تهمت است ،اهانت است ،نمی تونم بگم

چه جالب.چرا نمیاد وبلاگ من؟

یک زن شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 06:34 ب.ظ http://radepayeman.blogsky.com

حتما شما رو خوندن ولی موقعیت نشده نظر ثبت کنن.خب راستش ما سن‌بالاترها معمولا تو وبلاگ سن‌پایین ترها تردد نمیکنیم.مگر چی بشه.
مثلا خود‌ من،وبلاگ‌شما رو چند ماه پیش دیده بودم،دو سه خط از چند پستم خونده بودم،ولی راستش نمیتونستم بیام نظر بذارم.پستاتون مقداری خاصه و دست آدم رو میبنده.
بتظرم کمی زمان میبره تا مخاطبتون متوجه بشه در پس اون کلمات یه پسر خوب و مهربان پنهانه.همونطور که برای من این آگاهی ایجاد شد.
اما فکر کنم بتونیم بهشون پیشنهاد بدیم یه سر اینجا بزنن.

ممنون
چشمام اشکی شد

ملی شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 07:41 ب.ظ

چه با جمله قشنگی تموم کردی
دست مادرتو ببوس :(

خودم هم قشنگم

شتر هوسباز شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 08:00 ب.ظ

هوس تو همه موجودات هست. من نسبت به باقی هم صنفی‌هایم، از این صفت بیشتر استفاده می‌کنم.

بابا تو شتری.
شتر حشری و هوسباز نداریم،فقط شتر کینه ای داریم.مگه نشنیدی میگن طرف کینه شتری داره؟

بانوی کویر شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 08:35 ب.ظ https://banooyekavir.blogsky.com/

به آقای (سلام)
به وبلاگ تراویس خان هم سر بزنید
ایشان از رفقای خوب بلاگستان می باشند

"سلام" دوستم نداله

بانوی کویر شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 08:37 ب.ظ https://banooyekavir.blogsky.com/

تراویس ممنون بابت سطر آخرت
خدا مامان گلتون رو حفظ کنه

مرسی عزیزم.
چقدر تو خوبی

بلوط شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:32 ب.ظ http://qazalkhan.blogsky.com

ولی من فکر کردم سلام خانومه :)

پیرمرد حشری. شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:49 ب.ظ

برای عید تخم مرغ رنگ کردی تراویس؟ اگه آره ولی دو تاش یادت رفت.

آره تخمام رو رنگ کردم

هاله قدسی شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:50 ب.ظ

تراویس امیدوارم که ورزش حالت را بهتر از پیش بکنه
فراموش نکن که اب به انداه بنوشی تا دچار عوارض کم آبی نشوی. از من می شنوی یک ظرف آب خوشگل هم بگیر. یک جور ظرف آب هست شبیه به دمبله و گنجایش دو و نیم لیتر آب را داره. می شه هم باهاش دمبل زد هم آب نوش جان کرد.
من با یک زن موافقم درسته که موقع خواندن وبلاگت مدام صدای بوق میاد اما پشت اون بوق ها آدم خوبی نشسته. ما یاد نگرفته ایم که بی پروایی برامون لازمه و می ترسیم اذعان کنیم که حس و اشتیاق نشانه سلامته. در ضمن قرار نشد من آدرس بدم و تو نیامده برگردی. مواظب عزیز دلت باش.

فدای تو هاله قدسی
خیلی محبت داری.
من هر روز دارم وبلاگت رو میخونم گل قشنگ
بزار اگه حرفه ای شدم حتما تجهیزات میخرم.امروز که ورزش نکردم

سالومه شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:57 ب.ظ

شتر هوسباز رو دوست دارم واقعا . چرا بهش هیت میدین خیلی نمکه

منم دوسش دارم.
ولی شتره دیگه،یهو دیدی خندیدیم بهش پر رو شد سوارمون شد و پرید کولمون.حشری هم هست دیگه بدتر

سالومه شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:00 ب.ظ

ولی وبلاگ تو خیلی جالبه. مثلا وبلاگای دیگه میری همه دارن قربون هم میرن و اینا. اینجا همه کصکلک بازی درمیارن. قسمت قشنگ وبلاگت اونجایی که تو کامنتا بقیه رو دیس میکنی

کونم میخاره دیگه.دوست دارم یکی بیاد فحش بده.

آقای رعد شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:41 ب.ظ https://iammrthunder.blogsky.com/

وای چه باحالی شما
من واقعاً در حیرتم، به نظر من که خوبه وبلاگ تان، خیلی فان و بامزه است
حالا بعضی ها ممکن است دوست نداشته باشند
کامنت ها هم خیلی خوبه ...
چرا نمیشه از این شکلک ها در نظرات شما استفاده کرد؟

شکلک چیه بابا.خودت رو عشقه سلطان.
خوبی؟سلامتی؟میبینم که وبلاگت پر دختر شده شیطون

پیرمرد حشری. شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:41 ب.ظ

دوتاش یادت رفت.

اونا مال خودت.خودت مال خودته رو رنگ بکن،مال منم بزار گوشه لُپت

پیرمرد حشری. شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:45 ب.ظ

دو دو دو دو دو دو . از کم حواسیت اینجا مجلس شده.

حالیم نشد منظورت رو.فعلا بیا اینو بخور

پیرمرد حشری. شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:50 ب.ظ

والا تو میخواستی ورزشکار شی. اینم ورزش دسته.

بیا بزارم دهنت کمتر حرف بزنی تخمی

پیرمرد حشری. شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:57 ب.ظ

هر چی که داری واسه من دو تا تخمم واسه تو. یککم داریوش بخونم دلت وا شه؟
اگه بخوای پر رویی کنی باز از کامنتای ناب من محروم میشی. اگه میخواستم مال خودمو نمیدادم به تو هی تعارف میزنی.

باشه،تو اگه تخم داشتی تو دهنم.تو کص داری.اگه پسر بودی جور دیگه جواب میدادی،تو تخم نداری تخمدان داری.
بیا سرش رو ببوس

پیرمرد حشری. شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:04 ب.ظ

سرش رو بده ننه ات ببوسه. در هر صورت مال تو این چیزای گرد من که نمیخوام.

فعلا دست ننه تو هست داره میخوره و به خواهرت هم نمیده.
چیزای گرد چیه؟

پیرمرد حشری. شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:09 ب.ظ

واسه تو تخم دارم تو نگران نباش.

تو اگه تخم داشتی که میکردیش تو کونت و منت منو نمیکشیدی که بیام کونت بزارم تخمی خان
کونی کی بودی تو؟

پیرمرد حشری. شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:13 ب.ظ

عصبانی نشو. از رو محبتم اینارو بهت گفتم. باشه تخممو بهت نمیدم. آبشو میدم مقویتره برا پوستتم توبه.

الان پوست تو خیلی خوب شده،مامانت اینا رو بهت یاد میده؟

پروستات شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:15 ب.ظ

سلام چه چیزای خوبی مینویسی. من تازه با وبلاگت آشنا شدم.

پروستات سلام منو به فیستول برسون

پیرمرد غیرحشری شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:17 ب.ظ

ولش کن تراویس با هر کسی دمخور نشو. آدم متینی هستی.

تو داداش پیرمرد حشری هستی؟؟

پیرمرد غیرحشری شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:21 ب.ظ

آره متاسفانه قلشم همه جا آبرومو میبره. با حرفای نسنجیده.

گاییدمش پولش رو ندادم واسه همین از دستم ناراحته

پیرمرد غیرحشری شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:24 ب.ظ

تعجب می کنم. اون میگفت پول تورو نداده. حالا اگه یک چیزی بینتون هست صداشو درنیار. ما آبرو داریم اگه پولتو نداد خودم بهت میدم بذار قلکمو بشکنم.

نمیشه جور دیگه حساب بکنی؟آخه من کون میدم که با پولش کص بکنم.حالا تو اگه بتونی بیایی بخوابی زیرم خوشحالم میکنی

پیرمرد غیرحشری شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:28 ب.ظ

پس اگه میخوای با همون حشری حساب کن بیخودی قلک نشکونم. ایندفعه تو زیر بخواب از دلت دراد.

یه رفیق دارم کاوه خداشناس،داداشش هم کاوه خدانشناس هست،کیر اون دو تا و کیر من توی دهن تو داداش حشری ات کونی آپارتمانی

شتر هوسباز شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:30 ب.ظ

به همه معتقدات قسم که شترها واجد صفات گوناگونی هستند. این که فقط نوع کینه‌ایمان به انسانها معرفی شده واقعا بی انصافانه است.

از لحاظ عقیدتی هم تنوع زیادی داریم:
شتر LGBT, شتر فمینیست، شتر روشنفکر، شتر آتئیست، شتر آنارشیست، شتر کمونیست، شتر مجاهد، شتر سنتگرا، شتر پست مدرن، شتر ایدئالیست،شتر ساختارگرا و ...

من از لحاظ عقیدتی، ایدئالیستم. شتر هوسبازِ ایدئالیست.

واقعادکه شتری.
شتر حشری نکنیمون

آقای رعد شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:30 ب.ظ https://iammrthunder.blogsky.com/

ما شاگرد شماییم
درس پس میدهیم استاد
خوبم، مرسی

خدا رو شکر رئیس

پیرمرد غیرحشری شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:32 ب.ظ

عععع تو کاوه هارو از کجا میشناسی؟ اونا همسایمونن. خدانشناس تازگیا حج رفته. دور کارای خلافشو خط کشیده‌ خداشناسم بچه دار شده.

جفتشون جنده های خودم هستن.هر شب کیرمو میخورن.تو هم بیا بخور.گریه نکن

پیرمرد غیرحشری شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:36 ب.ظ

ولکن این حرفارو دیگه. خیلی باهاشون حرف زدم گذشتشونو فراموش کنند. گفتم هر کیو از مرد و زن بالا رفتین میوه اش رو چیدین دیگه فراموش کنید. تویم اگه ازشون دق و دلی داری حلال کن. جفتشون پسرای سربراهی شدن. اونام یادشون رفته شکل و اندامت درگیر زندگیند تویم بیا بیرون یک دور بزن. اینقدر از خجالت پشت کامپیوتر نشین.

چشم

پیرمرد غیرحشری شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:49 ب.ظ

کی رم تو دهنت جان چه قشنگ چشم گفتی.

ببین خودت کونت میخاره کونی آپارتمانی مُزلف عن آقای کونی کیرندیده چاقال آب کون

Y یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 01:22 ق.ظ

ما نسیتیم خوش می‌گذره؟ :D

نه والا.
دلمون یه ذره شده واست

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد