تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

خردادی ام،مغرور و تنها،لجباز و شیطون،کنجکاو و باهوش

خوب داریم کم کم به سلطنت خرداد ماهی ها نزدیک میشیم.از همین جا تولد همه خرداد ماهی های شیطون رو تبریک میگم.هر کس خرداد ماهی هست خودش بیاد بگه تا بقیه بهش تبریک بگیم.

مشخصه بارز خرداد ماهی ها چی هست؟خرداد ماهی های عزیز تولدتون مبارک.

تا اینجا اومدی و خوندی یه بوس به خرداد ماهی ها نمیدی؟

نظرات 27 + ارسال نظر
قره بالا شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:33 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

آی ام خردادی
مودی ان، مودی
خودمم نمونه بارزش

تولدت مبارک قره بالا جون

پیرمرد حشری. شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:42 ب.ظ

من خردادیم.

تولدت مبارک حشری

قره بالا شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:53 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

مرسی

فدات

آقای رعد شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:27 ب.ظ https://iammrthunder.blogsky.com/

دیگر مجاب شدم بوس بدهم
بوووس :))
تولد شما مبارک
102 سال دیگر هم زنده باشید

تولد من که مهرماه هست
مرسی سلطان

Shiscat شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:29 ب.ظ

تولدت مبارک
درمورد نقد درست گفتی،ممنون

تولد من مهر ماهه،تولد خرداد ماهی ها مبارک

جزر و مد شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:39 ب.ظ

منم خردادیم، مرسی تراویس که به یاد خردادی ها بودی.
میگن خردادی ها مودی هستن ولی واقعا اینطور نیست و نمی دونم بر چه اساسی گفتن.

تولدت مبارک عزیزترین

پارسا شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:47 ب.ظ

غمگین ترین تولد هارو خردادی ها دارن. ولی بازم تولد همه خردادی ها مبارک

چرا غمگین؟
تولدت مبارک پارسا

دفتر نقاشی شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:50 ب.ظ

منم خردادم. به نظرم خیلی تلورانس روحی داریم.

تولدت مبارک عزیزم
خیلی دوستت دارم قشنگم
صد و بیست سال عمر با سلامتی داشته باشی

سلامتی هر چی تِریاکیهَ یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 01:41 ق.ظ

من خردادی نیستم ولی یه داداش دارم اونم خردادی نیست

خوبه فقط تریاکی شدی

بانوی کویر یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 05:27 ق.ظ https://banooyekavir.blogsky.com/

به به ممنون بابت تبریک
بنده نیز خردادی می باشم :)
خلق و خوی دوگانه رو قبول دارم

تولدت مبارک خردادی خوشگل مهربون دوست داشتنی

گل آپارتمانی یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:16 ق.ظ

تازه با وبلاگت آشنا شدم. چقدر زیبا و میتن مینویسی.

ممنون عزیزم

RA یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:28 ق.ظ http://rashedaliyari.blogsky.com

سلام جناب تراویس
من هم خرداد ماهی نیستم
اما چندتا دوست خردادی دارم
تولد همگی خرداد ماهی ها مبارک

تولد همه خردادی ها مبارک

آتش یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 02:50 ب.ظ

گل آپارتمانی چی میگه.متین مینویسی؟؟!!!!!؟؟
وااااای جررررر رررر

متین مینویسم دیگه.تو چرا ناراحتی؟؟

تریاکی یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 03:00 ب.ظ

امشب که لوله لولم
اونجاتو بمال به دولم

این شعر مال مست هاست نه تریاکی ها.
تو اگه دول داشتی من نوکرتم هم هستم ولی لای پات کص پ مو داری.کصی که تا حالا کیر نرفته داخلش و مثل یه گوجه گندیده شده.

شتر هوسباز یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 03:30 ب.ظ

من اصلا نمیدونم چه ماهی دنیا اومدم. برای همین همه ماه ها رو ماه تولدم میدونم.
58575

اون عددهای تهش چیه نوشتی کس مشنگ؟

شتر هوسباز یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 06:03 ب.ظ

سمم خورد روی کیبورد اینطور شد.

شتر کینه ای امروز با شهوتت چی کار کردی؟؟

reza یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 06:29 ب.ظ

نمیدونم چرا حس میکنم کاوه خداشناس و خدانشناس شتر هوسباز و پیرمردحشری و گل آپارتمانی و تریاکی همشون یک نفر هستن !!

همشون داداشا و خواهرای من هستن

تریاکی یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 06:30 ب.ظ

تنها کصی که دیدم مثه گوجه گندیده باشه، کص ننت بود که دیشب کردمش

اینم حرفیه

تریاکی یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 06:34 ب.ظ

راستی اگه کنجکاوی بدونی کص ننت سیاه بود مثه عن خر

بی ادب

شتر هوسباز یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 07:00 ب.ظ

خودارضایی کردم. چند وقته که هیچ ماده شتری سمتم نمیاد.

تو باید بری سمت ماده ها.
شتر چه جوری خودارضایی میکنه؟؟؟مگه دست داری؟

گل آپارتمانی یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 08:06 ب.ظ

نه والا من با این اراذل اوباشا هیچ سنمی ندارم. من گلم گل.

آفرین.تو گل قشنگی،نزدیک شتر و تریاکی نرو.تو گل خوشگل بمون

شتر هوسباز یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 08:24 ب.ظ

هرگاه میرم سمتشون، مسخره‌ام می‌کنند. بهم میگن شتر بی‌عرضه. همیشه تحقیرم کرده‌اند. به ناچاری رفتم سمت خودارضایی.
به پهلو روی زمین دراز می‌کشم. و سمم رو به آلت میزنم و خودارضایی میکنم. زودانزالم و در عرض سی ثانیه زودانزال میشم. تو طویله ما، یه شتر جنده هست که باهاش سکس کردم و توی کمتر از یک دقیقه آبم اومد. لامصب رفت همه جا پخش کرد که من زودانزالم. شتر زودانزال.

نفهمیدم دقیق.به پهلو دراز بکشی،سم ات به کیرت میرسه؟
شتره جنده مگه نبود؟پس چی کار داشت که زودانزالی یا دیر انزال؟
واقعا موجود عجیبی هستی

شتر هوسباز یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:52 ب.ظ

آره، جنده بود، اما به هرحال وقتی دید بی‌عرضه ام برای تحقیر کردنم، رفت همه جا جار زد.
آره سمم به آلتم میرسه. در ضمن، به غیر از این آلتم رو به زمین هم می مالم و اینجوری هم ارضا میشم.

چه جنده بی آبرویی.معمولا جنده ها از این کارا نمیکنن.حتما پولش رو ندادی شتر جان.
آلتت رو میکشی رو خاکهای بیابون شتری؟

شتر هوسباز یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:51 ب.ظ

از خارهایی که داشتم سهم زیادی میخواست برداره، گفتم یه دقیقه هم سکسمون طول نکشید بی انصافیه اینقدر بخوای خار برداری. بحثمون شد همین باعث شده آبروم رو ببره.
جایی دراز میکشم که خاکش نرم باشه و اونجا آلتم رو به زمین میکشم.

خیره ایشالا.
خوب حالا منو هم میخوای بکنی شتر کینه ای؟

شتر هوسباز دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 06:41 ق.ظ

نه، فقط با هم‌جنس های خودم سکس می‌کنم.

شتر روزها همش تو کویر کیرتو میمالی به خاک و خار میخوری؟کار دیگه ای نمیکنی؟

شتر هوسباز دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 11:56 ق.ظ

بیشتر روزم رو توی کوه و کمر به تنهایی می‌گذرونم.
سعادت را در دوری از شتران دیدم.

پس صاحب نداری؟بیا سرت رو ببرم گوشتت رو بفروشم یه پولی گیرم بیاد.

شتر هوسباز دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 06:29 ب.ظ

توی عرفان و تصوف شتری یه قاعده‌ای هست که اینه: صاحب را در بی‌صاحبی دیدم.
در ضمن، نذار بیام کونت رو بجوم و خمیرش کنم، تخماتم میشکونم. میشی تراویسِ بی‌کونِ تخم‌شکسته.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد