تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

جاودانگی بهرهٔ آدمیان نیست. مرگِ هراس‌‏انگیز غایت هر زندگی است.

یه چیزی بپرسم تو رو خدا ناشناس هم که شده پاسخ بدین.

چرا من با هر وبلاگ نویسی صمیمی میشم یا واسم کامنت میزاره و شما متوجه میشین میرین توی وبلاگش و بهش میگین من آدم خوبی نیستم و نیت پلید دارم و پشت سر من حرف میزنید؟

چرا واقعا؟دوست دارم بدونم.اونایی که این کار رو میکنن تو رو خدا کامنت بدن من بفهمم چرا این کار رو میکنن؟

نظرات 8 + ارسال نظر
بانوی کویر دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 06:58 ق.ظ https://banooyekavir.blogsky.com/

حسادت می‌کنن
فکر میکنن تراویس الان مخ کل بانوان وبلاگستان رو میزنه اینا بی نصیب می مونند :/

چه میدونم والا
دوست دارم از زبون خودشون بشنوم.

خخخخخخخ دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 12:56 ب.ظ

از لحاظ سیاسی باهات کینه و زاویه دارند.

دوسم داشته باشن

تریاکی دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 02:32 ب.ظ

کیرمو بلیس
اصن اگه کیرمو نخوری مامانت جندست

پس دیگه چاره ای ندارم
در بیار بلیسم

تریاکی دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 03:37 ب.ظ

منتظرم بخوری

التماس ادب

تریاکی دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 04:57 ب.ظ

دیشب زنت کیرمو خورد گفت مزه کص مادر شوهرمو میده

None دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 05:24 ب.ظ

اینا که به شما و یا به مادرتون توهین میکنن ناراحتتون نمیکنن؟؟ چطور میتونید با خونسردی پاسخ ندین و بگذرین!

من بخشنده و مهربانم.
این فحش ها چیزی از من نه کم میکنه و نه چیزی بهم اضافه میکنه ولی شاید بار خشم و ناراحتی رو از روی شونه های یه نفر برداره

reza دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 08:16 ب.ظ

واقعا اینایی که فحش میدن رو در نمیکنم اصلا !!

شومهان دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 11:28 ب.ظ

تراویس تو واقعا صبورترین آدمی هستی که دیدم در برابر توهین ها..
منی که خاموش میخونمت رو هربار این حرفا بهم میریزه و کامنت میذارم..
چطوری انقدر صبوری واقعا..

امیدوارم این آدمها به هر دلیلی که حالا شاید به قول خودت خشم و ناراحتی باشه رو جای دیگه خالی کنن و دست از سرت بردارن!

اونا هم خواهرها و داداشام هستن.
میگم این حرف ها رو بیخیال،تو چی کار کردی؟پولاتون رو دارین جمع میکنید دیگه؟مراسم و اینا نمیخواد بگیرین.سخت نگیرین.
تو و دوستت اگه یه بار میومدین پیش من و زنم اون قدر امیدوار میشدین که فرداش عروسی میکردین

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد