تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

تاریخ می سازد جُغرافیای تو اَشکت برای من قلبم برای تو

من مرد ظریف و گربه و ملوسی نیستم.

دیروز که رفتم سرکار،یه بارون سوپر سکسی توی هوای آفتابی میزد و خیلی قشنگ بود خیابونها و شیراز،خیلی تیپ معمولی و تخمی هم زده بودم.یه دمپایی با جوراب پوشیده بودم،یه شلوار از هزار سال پیش داشتم پوشیدم،سه چهار روز حموم نرفته و موهای چرب و یه تیشرت درب و داغون،یه تیپ تیپیکال شوفری و فوق العاده تخمی.یه مسافر نشست،آقای جوونی بود تا نشست تو ماشین گفت به به،ماشالا،ماشالا،همچین سه چهار بار ماشالایی از ته دل گفت و گفتم چی شده،گفت ماشالا خیلی خوش تیپ و خوشگلی.گفتم یا حضرت نبی اکرم،اینو تا برسونم دست خضر حتما ترتیب کونم رو داده.صندلی عقب هم نشسته بود،دنده که عوض میکردم دستش رو میاورد جلو و آرنجم رو میمالید.خلاصه به خیر گذشت که کونی شخصی اش نشدم و هر طوری بود رسوندمش و کمربندم رو محکم تر بستم و رفتم به سمت نقاط مرکزی شهر.

همین.

نظرات 9 + ارسال نظر
phil سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 09:00 ب.ظ

مراقب زیباییهات باش ستون.

چاکرتیم سلطان

پیرمرد حشری سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 09:49 ب.ظ

ععععع. پس تو بودی خیلی جذابی. چقدر دنیا کوچیکه.

بی ادب

آقای رعد سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 10:18 ب.ظ https://iammrthunder.blogsky.com/

خطر از آنچه در آیینه می بینید به شما نزدیک تر است!

مراقب باشید،کون کُن ها در کمین اند.

Nazi سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 10:24 ب.ظ

وااای

بوس

هاله قدسی چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 08:50 ق.ظ

بعضی از این خوشگل خوش تیپ ها هستند که هر چه به خودشون نرسند و یا لباس درب و داغون بپوشند، خوشگل تر می زنند. لابد شما همین همینطوری ها هستی تراویس.

چه میدونم والا.تنها کسی که منو همه جوره دوسم داره و میگه تو هر حالتی خوش تیپی ننه ام هم نیست.بلکه عزیز دل،زنمه.

رضوان چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 10:28 ق.ظ http://nachagh.blogsky.com

دانشجویان پسر (کار آموز)در بخش بیماران روانی مردان برام گفتند پسر نوجوان افغانی رفت سر چهار راه تا برای مخارج زندگی مادرش و خواهرانش به کارگری ببرندش، یه ماشین پر از سبیل کلفت وعده دادند راضی به خانه برگردانندش او را به باغی بردند و با بی انصافی هر چه تمام تر، هر کدام به او تجاوزی کردند و آش و لاش و معیوب در جایی که سوارش کرده بودند پیاده اش کردند در سن ۱۶ سالگی حالا او آسیب جسمانی و روانی دارد و انجمن حمایت از آسیب دیدگان مهاجر هم به جبران وارد قضیه نشده.
مراقبت از جوانان ،زن و مرد نداره،اینو بفهمان.

قره بالا چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 02:34 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

به رضوان

بیچاره پسرک
میمونای عنتر
اه

پیرمرد حشری چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 07:23 ب.ظ

دیگه نیومدی منتظرت بودم.

کجا بیام؟

عمه اقدس الملوک جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 10:22 ق.ظ https://amehkhanoom.blogsky.com

عمه جون باید محکم میزدی رو دستش، حساب کار دستش بیاد:)))

اونم داداشم بود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد