تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

اگه پرسیدن من کیم من گل فروشم گلای شعر کاغذیمو می فروشم

امروز و دیروز هر ۴ فیلم پسرعموی عزیزم کیانوریوز به اسم "جان ویک" رو دیدم.سری فیلمهای جان ویک همه اون چیزی که طرفداران فیلمهای اکشن دوست دارن رو داره،یه پکیج کامل از همه مولفه های ژانر اکشن و انتقام رو در بر داره.تعقیب و گریز ماشینی،هنرهای رزمی،سامورایی بازی،اسلحه های سبک و سنگین،تیراندازی،ماشین های موستانگ،حمله سگ ها،اسب سواری،مشت و لگد زدن،چاقو کشی،نبرد با شمشیر و هد شات های بی انتها و... .فیلم برداری،موسیقی،چهره سرد و بی روح پسرعموی گلم کیانو ریوز،بازی های زیبا و داستان خارق العاده و جهانی که خلق کردن همه و همه عالی بود.به نظرم دنیای هتل کانتیننتال و انجمن و قوانینی که توی فیلم بود پتانسیل چند اسپین آف و سریال داره.

من که فیلم رو پسندیدم.اگه اکشن بازی سری فیلمهای John wick  رو از دست ندین.

حالا که تا اینجا خوندی و اومدی یه بوس به پسرعموی عزیزم کیانو ریوز نمیدی؟

نظرات 27 + ارسال نظر
تریاکی چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 10:08 ب.ظ

کیرم تو کون خودت و زنت و ننت و بابات کون کش مادر جنده هزار پدر جقی بدبخت
زنتو گاییدم پفیوز ننتم گاییدم پولشو ندادم
کصکش کونده کونی جاکش
ننت زیرخواب هزار نفره خودتم باید کون بدی تا عمر داری حمال بدبخت انگل
کیری اب کیر
تخم سگ حروم زاده

باشه

تریاکی چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 10:11 ب.ظ

میدونی چرا عصبیم چون ننت دیشب برام خوب نخورده

خوب برو به خودش بگو

Happy چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 11:20 ب.ظ

این مرجان چرا اینقدر از دستت عصبیه هی فحش میده تو هر پستت؟ :)))))))))

اونم خواهر منه

مرجان پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 07:31 ق.ظ

من نیستم بابا جان این تریاکی. من اینقدر تراویس برام مهم نیست اینجوری فحش بدم.

مرجان پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 07:45 ق.ظ

خود تراویس به خودش فحش میده برای جلب توجه. خیلی از اینا من نیستم. گفتم که بدونید.

رضوان پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 11:03 ق.ظ http://nachagh.blogsky.com

سلام.
تروایس!می‌شینی و نگاه میکنی انواع مدل های فحش را نثار خودت و ایل تبارت کنن؟
اجازه چاپ را تو میدی،ولی چرا؟!
هر کی دیگه بود لقای این وبلاگ را به عطاش می بخشید و دوتا پا داشت ،دوتا دیگه قرض می کرد و تا کلکته می دوید، می رفت خودش را گم می کرد،
تو روان شناسی خوندی ،که تاب میاری؟
حالا بذار برات یه قصه از بهش روان پزشکی بگم.
یه روز با دانشجویان دختر تحت سرپرستی خود، وارد بخش روانپزشکی زنان بیمارستان نور اصفهان شدم.چشمت روز بد نبینه.یه دختر هفده ساله را رو تخت اتاق ایزوله بستری کرده بودند که دو تا دست و یک پای او را به میله های تختخواب فیکس کرده بودند.ولی به دهانش لگام نزده بودند.تا من و دانشجوهای مث برگ گل و باطراوتم را در لباس سفید دید،چشم ها را بست و دهان را باز کرد و آنچه شایسته تربیت کننده اش بود نثار جمع ما کرد.من جلو رزیدنت روانپزشکی که آقا بود و جلوی مامور بیمه که جوان برازنده ای بود و جلوی دانشجویان جوانِ حرفِ بد نشنیده، از خجالت آب شدم و به زمین فرو رفتم.هنوز استاد رزیدنت روان پزشکی آقای دکتر ...وارد بخش نشده بود ،گفتم او بیاید چه کنم؟چگونه این بیمار را تاب بیاورم؟!
یکی از دخترای زیبای گروه دانشجویان، دختری به سفیدی برف با ناخن ها صورتی اش(و البته ارمنی) دست نوازش کشید رو پوست دخترک که دهانش پر از پِهِن و سرگین چارپایان بود و گفت :«استاد این بیمار برای من».
نشان به آن نشان در پایان دو هفته کار آموزی ،صورت تکیده بیمار ،تپل شده بود ،دهانش بوی گل میداد ،دندان هایش مسواک شده بود و پوست تمام تنش با کرم بچه ماساژ داده شده بود.
من دانشجو را بیست دادم.او گفت من زودتر نمره ام را از نگاه قدردان بیمار گرفته ام.

احسنت به تو رضوان عزیز که زندگی ات پر از ثمره های مثبت و کارهای خیر و انساندوستانه بوده و هست

بهشت پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 12:35 ب.ظ

تراویس میتونه بگه :
ما گر زِ سر,ِ بریده می‌ترسیدیم
در محفل عاشقان نمی رقصیدیم

والا
دمت گرم

Lily-rose پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 12:56 ب.ظ http://Lily-rose.blogfa.com

اون سری آخریش که من دیدم که همه ی شهر دنبالش بودن و می خواستن بکشنش،خیلی بد بود،فیلمای جیسون استاتهام و راک بهتره،پیشنهاد می کنم اونا رو هم تماشا کنی،باحالن

دوسش دارم

... پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 02:58 ب.ظ

دقیقا منم معتقدم تراویس برای جلب توجه و افزایش بازدید خودش اینارو میگه وگرنه اصلا منتشرشون نمیکرد.

تریاکی پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 05:00 ب.ظ

از کص زنت به عنوان دستشویی استفاده میکنم

تریاکی پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 05:01 ب.ظ

مادرکصده هستی

مرجان پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 05:21 ب.ظ

تراویس این حرفارو به خودت نزن. یک دکتر برو عزیز نگرانتم. ماشالله زن و زندگی داری از خیلیا وضعت بهتره چرا برای جلب توجه به خودت توهین می کنی؟

پری پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 06:21 ب.ظ

گورخر درونگرا کانال تلگرامی داره منو یاد شما انداخت نوشته هاش

نمیشناسم

تریاکی پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 09:22 ب.ظ

واژه جنده رو از لغت نامه حذف کردن بجاش نوشتن زن تراویس

تریاکی پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 10:55 ب.ظ

تراویس یه طرف موهاش بوره یه طرفشم مشکیه نصف پوستش روشن و نصف دیگش تیرست حالا اگه گفتید چرا؟ افرین چون هزار پدره

تریاکی پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 10:57 ب.ظ

میدونید چرا از تراویس ناراحتم؟ افرین چون زنش برام خوب نمیخوره

تریاکی پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 10:59 ب.ظ

بچه ها تراویس قدش بلنده میدونید چرا؟
چون باباش بهش اب زیاد داده.
در واقع اب پدرش رو همیشه ترجیح میداد قورت بده

تریاکی پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 11:01 ب.ظ

میدونید تراویس چرا ساعت ۹ شب بیرون نمیره؟
آفرین ، چون سوپر شهرداری ساعت ۹ میاد و اشغالو میبره

تریاکی پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 11:05 ب.ظ

تراویس سرویس بهداشتی عمومی نمیره، چون بقیه نمیشناسنشن و ممکنه نفر بعدی با کشیدن سیفون تراویس رو به عنوان عن بندازه تو فاضلاب

تریاکی پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 11:06 ب.ظ

تو روسپی خونه وقتی میخوان به یکی بگن بابا تو دیگه خیلی جنده ایی میگن بابا تو دیگه خیلی زن تراویسی

تریاکی پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 11:08 ب.ظ

جنده تر از زن تراویس میدونید کیه؟ مامان تراویس

پری جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 12:55 ق.ظ

تریاکی فحشهای جدیدتری بده حاجی اینا دیگه دمده شده برا دهه هشتاده

تریاکی جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 01:00 ق.ظ

واقعا عجیبه که ادم وقتیایی که خوابش نمیبره به چه چیزایی فکر نمیکنه مثلا الان دارم فکر میکنم اگه یه روز به بچه تراویس بگن بابات چیکارست میگه کون دهنده؟ یا مثلا کونده؟

مریم و سعید. جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 11:49 ق.ظ http://Saghf.blogsky.com

قلمت گرمه

دم شما هم گرم

شتر هوسباز جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 01:13 ب.ظ

من به کیانو بوس میدم.

تریاکی جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 01:39 ب.ظ

پیله ات رو بگشا تو به اندازه پروانه شدن زیبایی
کص ننت

ندا جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 05:31 ب.ظ

میگن آخرین درجه عجز و ناتوانی یه شخص وقتیه که دهنشو باز میکنه و فقط فحش میده
چیکارش کردی تراویس؟

هیچی والا.
فقط فحش میده،علتش چیه؟نمیدانم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد