تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

من در این گوشه که از دنیا بیرون است آفتابی به سرم نیست از بهاران خبرم نیست

خستگی اول:یه بار اومدم فحش های پست قبل رو پاک کردم ولی دوباره گفتم خوب که چی؟اینم داداشمه یا خواهرمه که فحش میده،دوست داره منم فحش بدم،هی میاد تحریکم میکنه،ولی متاسفانه توی مود وحشی بازی نیستم،هی میاد فحش میده و من فقط تایید میکنم.

خستگی دوم:کل پیام های خصوصی ام و نظرات خصوصی رو پاک کردم،از سال ۹۱ پیام داشتم.محتواشون همه چی بود،شماره موبایل،درد و دل،سکس چت،فحش های خیلی بد به دیگران که مجبور شدم تایید نکنم.پسر،دختر،جوون،متاهل،همه چی بود.همه رو پاک کردم.

خستگی سوم:دلم واسه نوشتن "خانوم ف"،تنگ شده.شاید باورتون نشه ولی خیلی دوستش دارم،خیلی زیاد،خیلی بیشتر از چیزی که فکر میکنید من "خانوم ف" رو دوست دارم.به نظرم هر چی خوبی و خوشگلی و هنر و زیبایی توی دنیا هست تو وجود "خانوم ف"جمع شده.دوسش دارم بی نهایت.

خستگی چهارم:مودم پایینه،بی حوصله ام،خوب میشم دوباره.

خستگی پنجم:توی وبلاگ نویسی،فحش ناراحتم نمیکنه،توهین ها اذیتم نمیکنه،کامنتهای منفی دلخور و سردم نمیکنه.این که ببینم وبلاگ های خوب کم کار و محو و حذف میشن ناراحتم میکنه.

خستگی ششم:دوست دارین در چه موردی بیشتر حرف بزنیم؟

تا اینجا اومدی یه دعا بکن وام ازدواج جوونا رو زودتر بدن.

همین.بوس

نظرات 5 + ارسال نظر
قره بالا جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 06:29 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

ان شاء الله

منم خانم ف رو دوس دارم
نمیدونم چرا نمینویسه

اذیتش میکنن بعضی از خواننده ها

هاله قدسی جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 07:17 ب.ظ

تراویس من نمی دونستم که پیغام خصوصی زیاد دریافت می کنی. برات پیغام خصوصی گذاشته بودم.
امیدوارم مودت برگرده سرجاش.

همه رو پاک کردم.پیغام خصوصی خیلی خوبه.راه ارتباطی خوبی هست بین ما وبلاگ نویس ها و خواننده ها .منم همیشه بهت پیغام خصوصی میدم.
حقیقتش مودم برگشته و خیلی سرحال و بشاش هستم.درسته عصری فرصت ورزش نداشتم ولی تونستم کمی گلدوزی بکنم،دوش گرفتم،کرم زدم به دست و پام،به ناخن هام رسیدم،یکی از جریمه های رانندگی ام رو دادم و خوبم الان.
مرسی ازت هاله عزیز و مهربونم

بانوی کویر جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 09:41 ب.ظ https://banooyekavir.blogsky.com/

منم خانوم ف رو خیلی دوست دارم
⁦( ˘ ³˘)♥⁩

منم تو رو دوست دارم

خانوم ف شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 12:40 ق.ظ http://Khanomef.blogsky.com

منم همتون رو‌دوس دارم به جان خودم
بوس و یه بغل پر معر واسه همتون :*

ولی منو بیشتر همه دوست داشته باش

رز شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 03:55 ب.ظ

اخه وبلاگ دیگه منسوخ شده الان همه کانال تلگرام هستن راحت تره

کانال تلگرام آخه کسی نمیاد جوین بشه.من چند بار کانال زدم.سه چهار نفر اومدن فقط

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد