تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

در آینه بر صورت خود خیره شدم باز بند از سر گیسویم آهسته گشودم

یه سوالی.

به جز من و وبلاگ تراویس بیکل:

دلتون میخواست کدوم وبلاگ اصلا وجود نداشت؟

از کدوم وبلاگ بدتون میاد؟

از کدوم وبلاگ نویس بدتون میاد؟

نوشته های کدوم وبلاگ نویس حالتون رو به هم میزنه؟

کدوم وبلاگ رو حاضر نیستین حتی یک کلمه اش رو بخونید؟


نظرات 16 + ارسال نظر
مرجان جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 06:17 ب.ظ

تراویس تو نیاز به درمان داری. حس می کنم بچه بودی بهت تجاوز شده. دلم برات میسوزه.

قره بالا جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 06:28 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

من وقتی از وبلاگی بدم میاد متاسفانه میرم همه شو میخونم
یکیشو خودتون میدونید کدوم

منم دقیقا مثل خودت هستم.خیلی عادت بدی هست.بعدش هم عصبانی میشم

ژوان جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 06:58 ب.ظ

تراویس فلسفه خوندی ؟
برای خودندن از کجا شروع کنم ؟

والا من کامپیوتر فقط خوندم.
مطالعات فلسفی هم داشتم ولی نمیتونم حقیقتا راهنمایی درستی بکنم.کتابهایی هستن در زمینه فلسفه به زبان ساده که خوب هستن.
البته یک سایتی هست به اسم "فلسفیدن" که فلسفه پنهان فیلم ها و سریال ها و داستان ها و روایت های تاریخی رو به زبان ساده و زیبا توضیح داده و من خیلی این سایت رو دوست دارم.
میتونم خیلی چیزها در رابطه با فلسفه بگم ولی چون تخصصی ندارم به نظرم بهتره که چیزی نگم.اما در زمینه فلسفه اسلامی وبلاگی هست به آدرس https://radepayeman.blogsky.com که نویسنده اش فلسفه خونده و خیلی زیبا توضیح میده.
دیگه به بزرگی خودت ببخش

آتش جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 07:25 ب.ظ

یکی این مرجان. ‌‌رو از برق بکشه

مرجان هم خواهرمون هست.تجربه ثابت کرده یه مدتی این افراد با عناوین مختلف کامنت میزارن توی وبلاگ های مختلف بعد یهو ناراحت میشن سر یه قضیه ای و دیگه کامنت نمیدن.حالا بهش هیچی نمیگم ببینم کی خودش خسته میشه

تریاکی سابق الان فقط وید جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 07:29 ب.ظ

دلم واسه این بدبختایی که کامنت میزارن و میگن وای اخی ترتویس نازی میسوزه که توی لجن رو نمیشناسن

مولین جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 08:48 ب.ظ

سلام یه وبلاگ بود به نام زنی به نام اینک ،از رو کنجکاوی میخوندم البته هیچ موقع نظر نمیدادم ولی واقعا از نویسندش متنفربودم .آخه طرفدار تعددزوجات بود وخودش برا شوهرش زن دوم گرفته بود وتو وبش برا چندزنی تبلیغ میکرد .خیلی موقع خوندن وبش حرص میخوردم.

من هیچ وقت در مورد کسی نمیگم که حق داشته یا نداشته.فقط میگم این اگه این کار رو کرده حالا چرا اومده گفته.اگه به هر دلیلی به شوهرت زن دادی دیگه نیا و واسه این کار تبلیغ بکن.یه چیزایی خیلی شخصی هست.نباید بیان بشه.باید تو همون زندگی شخص بمونه

برنتین جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 09:10 ب.ظ

خیلی زیرپوستی میخوای حرف از دهن مخاطبینت بکشی
که مثلا از فلان وبلاگ بدشون میاد
هدفت چیه واقعا؟
من به شخصه از چیزی بدم بیاد
سمتش نمیرم
اما دلیلی هم نمیبینم بخوام اینجا بازگو کنم که از کدوم وب و چرا
پستهای قبل
به وضوح با اسم مستعار برا خودت کامنت فحش میزاری که چی بشه؟
فحش دوست داری؟
ناموست رو از تو جوب شهرداری پیدا کردی؟
میخوای ثابت کنی غیرتت ته کشیده؟
دوست داری آمار این وبلاگ گوزی بالا بره؟
میخوای بیشتر به چشم بیای؟

نگو کار خودت نیست که بدجور سوتی دادی
مخاطبای اینجا یا وبلاگ دارن یا داشتن
چون اینجا،جایی نیست که هر کسی سرشو بندازه پایین و هل بخوره داخلش
پس همه وارد هستن به کار
وقتی میای و با کمال وقاحت دونه به دونه کامنت های پر از الفاظ زشت ناموسی رو تایید میکنی
چندتا حالت داره
یا خیلی بی غیرت تشریف داری که خاک هفت دستی تو سرت

یا کار خودته که احتمالش بالاست

آدم مریض زیاده،جوابشون هم کم محلیه
نه تایید کردن کامنت
تایید میکنی بگی خیلی باکلاس و روشنفکری؟

ناموس برات معنی داره اصلا؟
ملت رو کسخل فرض کردی؟

به احتمال زیاد آخرین کامنت من توی وبلاگته
توی زندگیت هر گوهی هستی اینو بدون
مرد باش
مرد غیرت داره
ناموسش اگه براش اهمیت نداشته باشه
باید رید به هیکلش
...

عمه اقدس الملوک جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 09:55 ب.ظ https://amehkhanoom.blogsky.com

چرا تو نباشی؟ :/خب من خاموش میخونمت عمه جان و دلیلی نمیبینم نباشی. وبلاگ هرکسی یکجوری دفترخاطراتش است و هرچی دلش بخواد مینویسه، هرکسی دوست نداره میتونه نخونه:)))) حالا خودت بوگو چی دوس نداری؟

لطف داری تو اقدس جان‌
من که اگه بخوام از چه وبلاگ هایی بدم میاد یه لیست خیلی طولانی میشه

مرجان جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 11:21 ب.ظ

بابا من نیستم فحش بدم همون یک کامنت رو گذاشتم‌ یکی شماهارو از برق بکشه هی اسم منو میارید. خوده تراویس به خودش فحش میده. اصلا برای چی تایید میکنه فحشارو همه فکر می کنند منم.

خورشید جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 11:38 ب.ظ http://khorshidd.bligsky.com

من از هیچ وبلاگی بدم نمیاد بنظر من هر کسی توی وبلاگ ش چیزایی را مینویسه که نمیتونه برای آدم‌های واقعی زندگیش تعریف کنه
از وبلاگ شما بخاطر صراحت کلامی که دارید خوشم میاد

مرسی قشنگم
آدرس وبلاگت رو اصلاح بکن عزیزم.اشتباه نوشته ای.اگه جاهای دیگه هم کامنت میزاری،درستش بکن که بتونن بیان به وبلاگت

رضوان شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 09:01 ق.ظ http://nachagh.blogsky.com

سلام.مدتی میشه متوجه نمیشم از وبلاگ کی بدم میاد،یا از چه جور آدمی بدم میاد،فقط افسوس میخورم چرا نمی تونم حالی بعضی کنم که...

ژوان شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 09:46 ق.ظ

خودم کتاب زیاد دارم ولی برام سنگینن چون رشته ام تجربی بوده پایه ی قوی و غنی ندارم
یعنی حتی کتابای سبک برای شروع هم برام سخته درک مفاهیمش
در هر صورت مرسی تراویس
سایت لوکئوم هم جالبه
https://lycee.ir/

حتما به سایت سر میزنم
ممنونم ازت

reza شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 10:48 ق.ظ

چجوری بعضی ها فکر میکنن این فحش هارو خودت به خودت میدی !!
واقعا درکشون نمیکنم

منم درک نمیکنم حقیقتا رضا جان

نسیم شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 11:34 ق.ظ

بانویی که به خاطر سخت گیری های شوهرش و تحت تاثیر حرفای یکی جدا شده ! شوهره الان زنو بچه داره و به هیچ عنوان حاضر به برگشت مجدد این خانم به زندگیش نیست به بدترین شکل باهاش رفتار میکنه و... ولی این خانم اینو نمیفهمه و داره باقی جوونیشو با امید واهی هدر میده
هم دلم میسوزه هم میخوام بزنمش
و متاسفانه به خوندنم ادامه میدم !

اون خانم هم نمیاد بقیه چیزا رو صادقانه بگه.
حالا ادرسش چی هست؟
من یکی هست برعکسش خیلی میره رو مخم،یه آقایی هست زنش بهش خیانت میکنه علنا و بدترین رفتارها رو میکنه، اینم میدونه ولی میگه به خاطر بچه میمونم توی زندگی.چه میدونم والا.خدا هممون رو کمک بکنه

مولین شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 02:19 ب.ظ

خوب آره درست میگی تراویس جان طرف مجبور شده رفته زن گرفته برا شوهرش چون شوهره ظاهرا با منشیش رو هم ریخته بود اینم گفته شوهرم آخرش زن میگیره بذار خودم یکی رو انتخاب کنم وخیلی هم در ابتدا ابراز ناراحتی میکرد ولی ظاهرا شوهره پولدار بود وخلاصه تو یه ارگانی پست مهمی داشت وخیلی هم خانواده مذهبی بودن به حساب خودشون.حتی دختر ودامادش سر این ماجرا قهر بودن با مادر. واین میگفت برا اینکه دختران سن بالا بتونن ازدواج کنن باید تعدد زوجات رواج پیدا کنه حتی جلساتی داشتن وظاهرا موسسه ای هم تو اصفهان این کار رو تبلیغ میکنه.فقط نمیدونم چرا برا شوهرش یه دخترسی وچندساله گرفته بود خوب یه زن بی سرپرست سن بالا میگرفت بیشتر ثواب کنه وچند تا یتیم روهم ساپورت کنه .تازه میگفت حاضرم برا دومادم هم زن دوم بگیرم وخیلی هم خوشحال بود که اگرچه در این دنیا زجر میکشه ولی ثواب کرده . حالا اگه شوهره بی پول ودربه دربود یه روزم باش زندگی نمیکرد .بعله پول ومقام چه ها که نمیکنه من نمیگم چرا این کارو کرده بره برا شوورش ۱۰۰تا زن بگیره ولی اینکه تبلیغ میکنی اینکارو واقعا زشته .اصلا به جنبه های روانی ومشکلات فرهنگی وبهداشتی این کار فک کردی که الکی میای تبلیغ میکنی؟ یاد یه آخوندی افتادم که ۱۳ تا بچه داشت و یه خانم مبلغ مذهبی تو مدرسمون تو گروه واتساپ میگف ایشون الگوی پرورش فرزند هستن ومتخصص هستن وما باید از ایشون یاد بگیریم منم نه گذاشتم نه برداشتم گفتم خوب اگه متخصصه چند تا کتاب نوشته ؟ مقاله هاش کو؟آخه صرف کاشتن بچه که نمیشه به کسی گف متخصص.بعدشم ما دوتا زاییدیم پدر جسم وروحمون درومد این زن چه طوری ۱۳ تا زاییده .فک کن ۱۳ تا والا ما که ۹ماه حاملگی از ویار شدید آبم میخوردیم بالا میاوردیم .با سرم زنده بودیم. مدیرمون ترسیده بود میگف بحثو عوض کن

مشکل مملکت همین آدمهای افراطی هستن که دوست دارن هر چیزی رو شوآف بکنن و توی بوق و کرنا بکنن.
اون که سیزده تا آورده یا اون که واسه شوهرش زن گرفته.یا اونایی که اصلا ازدواج و بچه دار شدن رو بد میدونن.بعد دو طرف این طیف به لطف شبکه های اجتماعی صاحب تریبون و فالوور شدن و مخ امثال مارو داغون میکنن.بعضی وقتها دلم میخواد برم جایی که نه سیاستی باشه،نه مذهبی،نه غیر مذهبی باشه.هر کس هر کاری دوست داره بره بکنه،یکی اصلا دوست داره واسه زنش شوهر پیدا بکنه،خوب چه ایرادی داره،یکی دوست داره به شوهرش زن بده،اونم ایرادی نداره.ولی ایراد اونجاست که میان تبلیغ میکنن.
حرفهات مولین جان کاملا درست هست.خوشحال شدم کامنت دادی،ایشالا شوهرت دیگه داغ شوهر عمه و شوهر خاله نبینه،خودت هم همیشه به رفت و آمد و گشت و گذار تو اروپا باشی

مولین شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 04:26 ب.ظ

ممنون تراویس جان از دعات

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد