تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

چون سنگها صدای مرا گوش می کنی سنگی و ناشنیده فراموش می کنی

هر وقت این برنامه "نبرد برای زندگی " رو از شبکه افق یا مستند میبینم یه استرس عجیبی به جونم میفته و متوجه میشم که واقعا توی بهترین کشور جهان زندگی میکنم و واقعا وضع و اوضاعمون خیلی خوبه و ناشکری میکنیم.آب داریم،گاز داریم،برق داریم،خیابون هامون آسفالته،بیمه درمانی داریم.بهترین رهبر جهان رو هم داریم.واقعا رهبر خیلی خوبه.کشور خیلی خوبه،اوضاع خیلی خوبه،همه چی خوبه ولی ناشکری میکنیم.

خدایا شکرت.

نظرات 10 + ارسال نظر
خانوم ف شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 11:19 ب.ظ http://Khanomef.blogsky.com

باز تنت شروع به خارش کرد :))

دوست دارم رهبر رو،دوست دارم کشور رو.
تو هم اگر یک قسمت از این مستند "نبرد برای زندگی" رو ببینی،متوجه میشی که چقدر کشور خوبی داریم

های بای یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 12:11 ق.ظ

خایمالو سگ بگاد

قره بالا یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 12:37 ق.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

خدایا شکرت (استیکر نگاه با چشمای چپ)

RA یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 08:52 ق.ظ http://rashedaliyari.blogsky.com

سلام تراویس
بابت مستندی که معرفی کردی متشکرم، ندیدم، ولی حتما نگاه میکنم.
معلومات و دانش سیاسی بنده ناقص است، اما این را متوجه می شوم که بین آنچه که هستیم و آنچه که با توجه سرمایه‌های مادی و نیروی انسانی می توانیم باشیم شکاف و فاصله هست. همه ما در ایجاد این شکاف نقشی داشتیم، من سهم خود از شرایط فعلی را پذیرفته و برای جبران آن تلاش میکنم، امیدوارم بقیه هم شجاعانه سهم خودشان را بپذیرند.

احسنت به شما

ح یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 09:00 ق.ظ

اون بیمه را من قبول ندارم
اولش با یک دفترچه هزار تومنی شروع شد
الان به ماهی نزدیک دویست هزار تومن رسیده است
تقریبا هیچ جا هم قبولش ندارد
خارجی ها هم که کلا بیمه نیستند
مثلا یک افغانی اگه در ایران مریضی حاد بگیرد که نیاز به عمل جراحی باشد
بد بخت شده است
در حالیکه خیلی از کشور های غربی و کانادا و آمریکا به خارجی ها سرویس درمانی می دهند با بیمه
حالا شاید کیفیت درمانی ایران را نداشته باشند
ولی تحت حمایت اند

رضوان یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 10:23 ق.ظ http://nachagh.blogsky.com

بگو من بنده ناشکر نیستم.حدیث داریم ،نه ببخشید یه بیت شعر داریم ،«شکر نعمت ،نعمتت افزون کند.کُفر،نعمت از کَف ات ، بیرون کند».
من نیز همانند شما حواسم هست چه نعمت هایی،فعلا،«آینده را نمی دونم» دور و برمان دیده میشه که با ناسپاسی ،با افاده، ازش چشم پوشانده ایم ،یکیش همین خوانندگان وبلاگ مون،که اگر نیان ،نظرشان را نگویند،دلمرده میشیم.خدا غرق نعمت های بی شمار ات کنه بطوریکه نتونی بشماری شون.

مرسی رضوان عزیز
خیلی شما مهربونی،لطف داری

آتش یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 11:42 ق.ظ

خب وقتی ملاک تو میشه داشتن آب و برق و آسفالت ک تو گینه نو هم هست دیگ ازت چ توقعی میشه داشت ؟؟؟!!! انقد حقیر نباش ماها با توجه به منابع طبیعی کشورمون باید بهترین امکانات. و در اختیار داشته باشیم
اینو بفهممممممم دیگه باید چن سالت شه ک بدونی داریم ته جهنم زندگی میکنیم
آخه چرا توی چهل ساله آرزوت ی ماشین اتومات باید باشه چرا انقد استقامت بیخود میکنی اخه

دوست دارم خو.به نظرم اوضاع خوبه

... یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 02:43 ب.ظ

یاوه گویی هم حدی داره. مودت چیه؟ هرروز تو یه مودی!!! خدا شفا بده.

واقعیت رو میگم

شتر هواشناس یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 04:19 ب.ظ

هوا چتیه؟

Nazi یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 08:47 ب.ظ

باز خدای نکرده ماشینت خراب بشه میای سرتا پاشون رافحش میدی که.

زبونت رو گاز بگیر خوشگله

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد