تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

خوب بریم محراب،آهنگ شادی هم هست،محراب استاد

دارم اون ترانه های روشنفکری و دارک و غمگین الیوت اسمیت و Mazzy star و پینک فلوید و اینا رو نگه میدارم،دلم نمیاد پاکشون کنم ولی کنار اونا یه سری ترانه جدید واسه فلش ماشین دانلود میکنم.نظرتون چیه راجع به این ترانه ها؟زیبا نیستن؟

محراب،جواد یساری

گل خانم،شهرام صولتی

یار فراری،شهرام صولتی

غزل،ویگن

نازکی،شاهرخ

عشوه،بیژن مرتضوی

خدای مستون،بیژن مرتضوی

ریمیکس آغاسی،میم رسولی

آهوی پرکرشمه،مارتیک

واسه من گل نفرست،احمد رضا نبی زاده

عزیزم دنیا همین جور نمیمونه

اشارات نظر،سارا نائینی

باز منو کاشتی،مرتضی

از میان گلها،مرضیه

سنگ خارا،مرضیه

اینجا یه کم مکث میکنم،چون اون قدر ترانه سنگ خارا مرضیه تحت تاثیرم قرار میده که برای هضم اون همه حجم از احساسات توی ترانه و برگشت به حالت عادی نیاز به زمان دارم

دیار،سعید محمدی

نرخ بوس دخترون،سیما بینا

با تو بودن،بلک کتس

Baby jon، پیروز

خانوم ببخشید،تی ام بکس

نظرات 2 + ارسال نظر
قره بالا دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 11:15 ق.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

فقط باز منو کاشتی دی:

فدای تو

بانوی کویر دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 09:05 ب.ظ https://banooyekavir.blogsky.com/

آهوی پر کرشمه :))

بوس

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد