تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

از تو برآید از دلم، هر نفس و تنفسم من نروم ز کوی تو، تا که شوم فنای تو

من چی دوست دارم؟منتظرین بگم کُس،کون،پستون‌.ولی واقعا شیم آن یو،برین از خدا بترسین.چیزایی رو من همیشه دوست دارم که بتونم از پس خرید یا انجامشون بر بیام و گرنه که انگشتر الماست دستت باشه و پشت فرمون مک لارن گاز بدی و جنوب فرانسه باشی و بلا حدید هم دستش لای پات باشه که آرزوی همه هست.

من پلی استیشن دوست دارم،بازی کال آف دیوتی،تخت و تشک خنک و تاریک و سفید،بادمجون،خورشت بادمجون،ماهی،کیک سه شیر فنسی،نون بربری و پنیر تبریز یا لیقوان،خیارشور خونگی،ادکلن خوب،مسافرت با هواپیما،حرم امام رضا،خوابیدن،کتاب دوست دارم،شربت خاک شیر،لباس های تنگ و خوش دوخت،لباس های خارجی،خارجی نه آلمانی،بلکه ترکیه ای،سایزشون بیشتر به ما میخوره.شامپوی خوب،صابون خوب،کاندوم نازک و خیلی نازک،حوله تمیز،دمپایی روفرشی،سنگ پا،ماسک زیبایی،لپ تاپ سریع،گوشی موبایل سامسونگ،ساعت مچی،تلویزیون خوب،اسپیلت،خونه تاریک،گلدون پیچک،پتوس،گیاهان رونده،سبزی خوردن،ریحون،خرفه،نعنا،تره،کله پاچه،حس بعد ورزش،حس بعد سکس،جق زدن،شراب و نون،دست بکنم تو شرتم و با تخمام وقتی که شیو و تمیز هستن و مثل تخمای یه نوزاد شده بازی بکنم،یکی با سوراخ کونم ور بره ولی توش نکنه،دردم میاد،کیف رو دوشی،کمربند چرم،وکس کردن،ژیلت مَچ تری فیوژن،موکت از این ضخیم ها،شنا کردن،جوون موندن،پول داشتن نه خیلی زیاد اون قدری که فقط راحت قسط هام رو بدم،رفت و آمد بین شیراز و تهران و شمال،زنم ماساژم بده،چون اون جوری نیستم که بدنم با بدن کس دیگه ای راحت کنار بیاد،دست یه غریبه بهم بخوره یه جور بدی میشم،دیدن دوستای جدید،آشنا شدن با زن ها و دخترها،چت کردن،سکس تلفنی و خیلی چیزهای دیگه دوست دارم.

نظرات 1 + ارسال نظر
من پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 05:14 ق.ظ

دوست داری کیر منم بخوری ؟؟؟ از بقیه کسشعرهایی که نوشتی بیشتر بهت حال میده ، شک نکن !!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد