تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

علاج واقعه پیش از وقوع باید کرد دریغ سود ندارد چو رفت کار از دست

من واقعا عاشق رهبر هستم،عاشق کشورم هستم،عاشق نظام مقدس جمهوری اسلامی هستم.

بعد از این جمله بالایی اومدم یه مطلب طولانی نوشتم در مورد مسائلی مثل خودرو و مهریه و تورم ولی پاکش کردم،حقیقتا جرات ندارم.

ولی واقعا چیزایی میبینم که دلم میسوزه و ناراحت میشم این شرایط تخمی رو میبینم.

تا اینجا اومدی اگه از شرایط موجود ناراضی هستی یه بوس به محمد علی ورشوچی نمیدی؟

نظرات 5 + ارسال نظر
خانوم ف سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 02:23 ب.ظ http://Khanomef.blogsky.com

عشقتون ابدی :)

فدات خانمی

هاله قدسی سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 02:25 ب.ظ

تراویس وقتی اینطوری می نویسی من ازت می ترسم. بوسه آدم ترسیده هم به درد جرز دیوار می خوره! یعنی گناه داره ورشوچی بیچاره. شاید الان اون دنیا یول براینری شده باشه برای خودش

ولی من از ته دلم دوستت دارم هاله جون

مولین سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 03:40 ب.ظ

wow!

یک زن سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 05:06 ب.ظ http://radepayeman.blogsky.com

خخخخخخ ...
پسرجان اون اسامی آخر نوشته هاتو ازکجا گیر میاری!

دوستت دارم عزیزم.تو خیلی مهربونی

متین سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 08:29 ب.ظ

بنده خدا محمد علی ورشوچه ، الان باید براش ناراحت باشیم یا حسودی کنیم از این حجم بوسه

اونم داداشمون بود.خدا بیامرزدش

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد