تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

ناهید خوشگله الهی نمیری عشقت جونمه جونمو نگیری

من انواع و اقسام چیزایی که بعدش یا در حین اش حال خوب به آدم میده رو امتحان کردم و سکس و جق زدن رو از همه بیشتر دوست داشتم.ولی به جِد عرض میکنم خدمتتون،از وقتی که شروع کردم به ورزش می بینم گمشده ام رو پیدا کردم.این قدر حالم خوبه که باورتون نمیشه،من آدمی هستم که خیلی اعتماد به نفس دارم.یعنی آدم خجول و کم رویی نیستم ولی کونده پر رو و لوس هم نیستم.اما از وقتی که ورزش میکنم اصلا انگار یه انرژی و اعتماد به نفس مضاعفی دارم،خیلی با خودم حال میکنم،احساس میکنم خیلی خوشگل و خوش تیپم،راه که میرم شکمم رو میدم داخل و سینه رو میدم جلو و انگار که بهترین بنده خداوندم.انگار از بقیه بهترم و کره زمین به خاطر من انگار داره میچرخه دور خودش.نمیخوام بگم نارسیست هستم ولی حس خودشیفتگی و علاقه و شیفتگی زیادی نسبت به خودم و بدنم پیدا کردم.

حالا که تا اینجا زحمت کشیدی و خوندی یه دقیقه پلانک برو و یه بوس به ناصر گیتی جاه بده.

همین.

نظرات 6 + ارسال نظر
قره بالا سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 08:32 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

خداروشکر انقدر حالتون خوبه

مرسی عزیزم

reza سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 09:21 ب.ظ

لینک ورزشتو بذار منم دانلود کنم

از یوتیوب دانلود کردم.
کانال eleni.fit
هم خوشگله،هم خوش هیکله،هم لبخند قشنگی داره.اونم خواهرمه

Nahid سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 11:04 ب.ظ

یک دقییییییقه پلانک؟!!!! ۲۰ ثانیشم عالیه ولی یک دقیقش برای منکه ناممکنه. موفق باشین و خوشتر ایشالا.

عنوان پست هم تقدیم به خودت ناهید جونم

reza سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 11:17 ب.ظ

تشکر

تشکر از خودت سلطان

reza چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 11:03 ق.ظ

دیشب یه تمرین یک ساعتش رو دانلود کردم امروز صبح انجام دادم و به فنا رفتم :))
ادعای ورزشکاریم میشه ولی به سرعتش نمیرسیدم لعنتی
ولی خوشم اومد
دمت گرم

ببین خیلی خوبه.منم اون یک ساعته رو دانلود کردم.هم خوشگله و هم قشنگ اجرا میکنه.من با مردها نمیتونم کار کنم.

مرجان چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 02:57 ب.ظ

من امروز دو دقیقه پلانک رفتم. ورزش رو ادامه بده و از لحاظ تغذیه به خودت برس. تو مردی برات یک دقیقه خیلی کمه. البته من تا حدودی ده سالی هست ورزش می کنم.

مرد کجا بود سلطان.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد