تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

ای بچه های با نظم همه بیاین توی صف پاشو پاشو ورزش کن تنبلی رو ولش کن

خیلی دوست دارم شکم رو از بغل و پایین خط بندازم.بدن حجیم هادی چوپانی دلم نمیخواد یه بدن خشک بروسعلی طوری میخوام.نمیدونم بهش میرسم یا نه.

امروز حدود ربع ساعت کمی بیشتر فقط شکم کار کردم.فعلا که اونجوری که محسوس باشه تغییر نکردم و حقیقتا توی بعضی حرکات خیلی بهم فشار میاد و اذیت میشم ولی خوب حسی که بعد ورزش دارم رو دوست دارم.امروز صبح توی یه پاساژی بودیم و آینه قدی داشت،خودم رو نگاه کردم و به نظر خودم بدنم خیلی خوب بود واسه کسی که تقریبا چهل سالش هست.حالا نمیدونم تاثیر ورزش هست که بهم اعتماد به نفس داده یا واقعا بدنم داره خوب میشه،عزیز دل میگه باید دو هفته ورزش بکنی اون وقت تاثیرش رو میبینی.خلاصه هر روز دارم ورزش میکنم‌.حال بعد ورزش رو دوست دارم.وقتی لخت جلوی آینه وایمیسم به نظرم میاد سینه هام هم یه کم باید بزرگتر بشه.فکر کنم این ورزش های در منزل باعث بشه سینه هام بزرگتر بشه.سینه هام هم بزرگتر بشه،شکمم کوچیک تر و خط دار تر بشه خوب میشه.کونم خودش گرد هست،کیرم هم خوبه.ولی شکم کوچیک تر بشه،سینه بزرگ تر بشه.دیگه چی؟ورزش خیلی خوبه،لامصب بگو چرا این ورزشکارها این قدر ادعاشون میشه و جوری راه میرن انگار همه دنیا باید جلوی اینا تعظیم بکنن،این مال حس خوبی هست که به خاطر ورزش به وجود میاد.من پزشک نیستم ولی مطمئن هستم به واسطه ورزش انگار یه هورمون های خاصی ترشح میشه که آدم رو با اعتماد به نفس و سرحال و بشاش میکنه.

فعلا دیگه خبری از دختربازی و حرفهای بد و کُس گفتن و انتقال تجربیات نیست.فقط ورزش و ورزش.همین.بوس.

میگمآ تو که این قدر باحوصله هستی و تا اینجا همه پست رو خوندی یه بوس چوچولو هم به علی زاهدی(قوچعلی توی صمد،نمیشناسیش سرچ کن حتما بوس میدی) بده دیگه.

نظرات 5 + ارسال نظر
سانسوری پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 06:39 ب.ظ

کاری بکن که بین دو تا بیضه هات خط بیوفته خیلی سکسی میشه.

خودش خط داره.
چرا کاری میکنی جرقه پست های بی تربیتی توی سرم بخوره؟

سانسوری پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 06:45 ب.ظ

چون دوست دارم. بوس.

خانم هستی؟

پرستو پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 07:27 ب.ظ

جوووون به کون گردت

ژوان پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 08:18 ب.ظ

اره کلا ورزش حس خوبی به ادم میده
مخصوصا وقتی موهای نم دارت به پیشونی و گردنت میچسپه حس مفید بودن پیدا میکنی

شتر هوسباز پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 08:25 ب.ظ

ای بابا. باز آخر نوشته نگفتی یه بوس به شتر هوسباز بدید.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد