تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

اجتنبوا کثیرا من الظن ان بعض الظن اثم و لا تجسسوا و لا یغتب بعضکم بعضا

همیشه گفتم که یه سری آدمها هستن که وقتی میبینن من از مطالب یک وبلاگ نویس خوشم میاد میرن و بهش فحش میدن یا پشت سر من حرف میزنن یا به اون شخص ناسزا میگن.هیچ وقت باورم نمیشد کَس یا کسانی این کار رو بکنن.چون واقعا کار بیهوده و عبث و بی معنی هست.اگر حرفی حدیثی،فحشی هست به خودم بگین.دیدین که هر کس هر چیزی بگه رو من تایید میکنم.من فقط کامنت هایی که به دیگران توهین میشه رو تایید نمیکنم وگرنه که همه چی رو هم جواب میدم و هم تایید میکنم.

بهانه نوشتن این کلمات پست اخیر وبلاگ نویس فهیم و اندیشمند "ردپای من" هست.این وبلاگ نویس رو واقعا دوست دارم،ورزشکار هست،اهل کلام و فلسفه هست،مطالعات وسیع داره،تحصیلکرده و روشنفکره و الهاماتی داره که هر کسی لیاقت داشتن اون رو نداره و از صمیم قلب و به کوری چشم اونایی که نمیتونن ببینن دوستش دارم.دستش رو میبوسم به خاطر نوشتن اون کلمات در پست زیبایش که امیدوارم پاکش نکنه.

https://radepayeman.blogsky.com/1402/03/11/post-1208/%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%86%d8%a7%d9%85-%d8%ac%d8%b9%d9%84%db%8c-%d8%b5%d8%a7%d8%af%d9%82

همین دیگه،اگه تو هم مثل من از نفرت پراکنی و دروغ و تهمت و غیبت بیزاری و تا آخر این پست رو خوندی و مثل خودم عاشق نویسنده وبلاگ "ردپای من" هستی،یه فاتحه بفرست برای شادی روح لوون هفتوان.

نظرات 9 + ارسال نظر
هاله قدسی جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 08:25 ق.ظ

ببین تراویس جان
همه نمی توانند فرق بین نوشتن بی پروا و بی پروایی در نوشتن را بفهمند. در حالیکه اولی یک جور هنره، دومی فقط از ....برمیاد! نوشته های بی پروای شما اجازه گستاخی به دیگران را می ده. شما آنها را در اینجا تحمل می کنی اما این از نهایت....آنها است که به سراغ دوستان تان هم می روند. از این بابت خیلی متاسفم. می دونم که دوستانت درک می کنند که حساب تو جدا است. ( به جای نقطه چین هر چی دوست داری بگذار)

هاله جان عزیزم لطف داری
میگم تو هم چقدر سحرخیزی عزیزم

هاله قدسی جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 10:33 ق.ظ

شما هم لطف داری، سحر خیزی هم از خودتونه!

قربون محبتت

بانوی کویر جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 12:09 ب.ظ https://banooyekavir.blogsky.com/

پست ایشون رو‌ خوندم
واقعاً درک نمیکنم چرا بعضی ها میرن به خوانندگان شما توهین میکنند
هر کسی اینجا با میل خودش میاد و کامنت می‌ذاره
بیخیال تراویس خان، من و بقیه رفقا هستیم کنارت :)

نوکرتم سلطان.
یه دونه ای

خورشید جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 04:51 ب.ظ http://khorshidd.blogsky.com

خب من قصد داشتم در این مورد یه پست بنویسم که شما زحمت ش را کشیدی
متاسفانه این مورد برای من زیاد پیشراومده این روزا که دوستان اجازه اظهار نظر بخودشون میدن در مورد ارتباطات وبلاگی یا بقول شما حرف زدن و توهین کردن به کسی
اتفاقا باید با کمال شهامت چه دنیای مجازی چه واقعی با هر کسی که صلاح میدونیم بنابردلایل خودمون ارتباط داشته باشیم ارتباط مون را حفظ کنیم و پنهان نکنیم
چرا که خود من به شخصه تا بحال راجع به میزان رابطه دیگران با هم هیچ نظری ندادم و نمیدم

خیلی زیبا فرمودی.
این دوستان انگار از تمام دنیا فقط وبلاگ ها رو دارن میبینن انگار.نمیدونن انگار توی اینستاگرام و جاهای دیگه چه خبره.
توی خود تلگرام من کانالهایی دیدم که واقعا سخیف و زشت و لوده مینویسن.چرا نمیرن به اونا گیر بدن؟؟

گیل‌پیشی جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 06:54 ب.ظ http://Www.temmuz.blogsky.com

درسته، تا زمانی که به عقاید و سلایق هم احترام نذاریم، رشد نمی‌کنیم.

آفرین

گل آپارتمانی جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 07:30 ب.ظ

منم نمیفهمم اینا از جونت چی میخوان تو که خیلی پاستوریزه ای.

والا

شتر هواشناس جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 08:26 ب.ظ

من کاملا تو تیم تو هستمو هواتو دارم.

نوکرتم سلطان
شنیدم با شتر هوسباز رابطه گی بازی دارین!!

ح2 جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 08:42 ب.ظ

تراویس عزیز سلام
خوبی
کاری به اون افراد ندارم
ولی خدایش تو مخ زدن تکی و شیوه های مخ زدنت رو دوست دارم
دمت گررررررررررررررررررم

خدا وکیلی من بچه ساده ای هستم که مخ نمیزنم.فقط کار،ورزش،خونه،خواب،تلویزیون،فیلم،وبلاگ.دختر بازی جایی توی زندگیم نداره.البته اگه پولدار بودم دخترباز میشدم.

ندا جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 09:24 ب.ظ

تراویس خدا نکشتت با این نوشتنت تو وبلاگهایی که میخونم‌ با اختلاف بسیار زیادی اولی
حسودات هم برن بمیرن

نوکرتم سلطان.
کجا خوندی حالا کامنت هام رو؟دیدی چقدر مودب و خوب مینویسم جاهای دیگه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد