تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

من بزی دارم خیلی قشنگه این بز شیطون زبر و زرنگه

میخوام نصفه شب که فیلتر شکنم خوب وصل میشه برم توی یوتیوب و بچرخم ببینم ورزش های خاصی برای گرد کردن کون وجود داره یا خیر؟کون تختی ندارم،اتفاقا کون قشنگی هست،ولی میخوام قشنگ گرد و بغلی بشه.فکر کنم با ورزش بشه کون رو خوش فرم کرد.درسته کونی نیستم ولی خوب به نظرم یه کون خوب توی تیپ خیلی مهمه.راستی ۲۰ دقیقه شکم رو هم رفتم.گوش شیطون کر،انگار خیلی خیلی خیلی کم داره تاثیر میکنه.عجیبه بعد ورزش دوست دارم دوباره ورزش بکنم.برگردیم سر بحث کون،یادمه چند هفته ای همش از کون مینوشتم.باید اون پست ها رو پیدا کنم و دوباره بخونم.امشب میرم تو یوتیوب و اهتمامی که روی شکم دارم رو در مورد کون هم صرف میکنم.یه کونی واستون بسازم که وقتی ببینیدش فقط بگین به به.

حالا که تا اینجا خوندی و تشویق شدی بری کونت رو بسازی،قبل رفتن یه بوس به داوود شعبانی نصر بده بعد برو.

نظرات 8 + ارسال نظر
شومهان جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 05:54 ب.ظ

یکی از حرکت ها میتونه اسکوات باشه:)

شومهان دلم برات خونه

خانوم ف جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 08:19 ب.ظ http://Khanomef.blogsky.com

کون خوب نیست
ممه درست کن
ممه ها پشمالو آقایون خیلی سکسیه:))

یعنی شما به کون آقایون نظر ندارین؟
برو مومن،برو از خدا بترس.

شتر هواشناس جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 08:32 ب.ظ

ورزش اسکات برو. کون خوشگله.

شنیدم شتر هوسباز اسکات رفته و کونش بزرگ شده فقط به خاطر شتر حشری.

شتر هواشناس جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 08:52 ب.ظ

والا من شتر حشری نمیشناسم.

شتر حشری توی گله خودتون هست،چند باری پیام داده اینجا.
شتر هوسباز
شتر حشری
شترهواشناس
اینا تا الان اومدن اینجا

خط وسط جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 09:04 ب.ظ

حالا که سفارشا زیاد شد یادت نره.

متوجه نشدم منظورت رو

آیدا سبزاندیش جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 11:30 ب.ظ http://sabzandish3000.blogfa.com

اینقدر از ورزش گفتی دلم میخواد منم ورزش کنم احساس میکنم اعتماد به نفسم کمه و دلم میخواد ورزیده بشم.

مهدیه شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 11:30 ق.ظ

این هشتک رو سرچ کن
#لیفت_باسن
#باسن_برزیلی

باسنم برزیلی بشه دوسم داری؟

مهدیه شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 10:41 ب.ظ

من خودم برزیلی ساختم

ما که بُکن نیستیم ولی خوب خوشا به حالش که میزنه توش

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد