تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

سوال بی جواب

بچه ها چرا وبلاگ ها اینجوری شده؟

پانوشت ۲۳:۵۰، روز :وبلاگ همه اینجوری شده یا فقط مال من اینجوریه که باید پست بزارم تا درست بشه؟

پانوشت: بچه ها وبلاگ من یهو میره و میپره همه نوشته هاش.برای هیچ کس هم نمیتونم کامنت بزارم،صفحه کامنت هاتون رو باز نمیکنه.تقریبا هر وبلاگی امتحان کردم صفحه نظراتش باز نمیشه.

یاد اون شبی افتادم که هنوز با عزیز دل دوست دختر،دوست پسر بودیم و توی یه کوچه تاریک یوسف آباد ماشین رو پارک کرده بودم  و تو ماشین حال میکردیم،شب قبلش تهران زلزله اومده بود،قرار گذاشتیم اگه تهرون جوری زلزله اومد که همه چی داغون شد و ساختمون ها فرو ریخت و اوضاع آخرالزمانی شد،ما سر همت نزدیک بیمارستان نگاه همدیگه رو پیدا کنیم.وقتی این قرار رو گذاشتیم عزیز دل زد زیر گریه.حالا هم نمیدونم بلاگ اسکای درست میشه یا بدتر میشه،ولی اگه سایتش بدون هیچ اطلاع قبلی Down شد و همه وبلاگ ها و نوشته ها به باد فنا رفت ، منو یادتون نره.منم هیچ کدومتون رو فراموش نمیکنم.تک تکتون رو دوست دارم،همیشه کنارم بودین.دوباره همدیگه رو پیدا میکنیم و جوانه میزنیم و توی آغوش همدیگه گریه میکنیم..

نظرات 5 + ارسال نظر
قره بالا شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 10:15 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

فکر کردم جمع کردین رفتین

نه والا.من کاری نکردم.خود به خود اینجوری شده بود

گیل‌پیشی یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 12:13 ق.ظ

وبلاگ منم پریده بود. امیدوارم دیگه درست بشه

خانوم ف یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 01:03 ق.ظ http://Khanomef.blogsky.com

الان دیدم وب پیچک هم نیست
خدا کنه این یکی رو تر نزنن توش :(
به خدا از صبح تا حالا خبر از هیچکدومتون ندارم احساس تنهایی میکنم .:(((

منم نمیتونم برات کامنت بزارم قندعسلم

ابل سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 01:59 ب.ظ

خدارو شکر پیدات کردم.

منم خدا رو شکر میکنم

زهرا سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 03:11 ب.ظ http://pichakkk.blogsky.com

عه
بالاخره وب تون واسه من بالا اومد.
کلا پریده بود!

آره.خدا رو شکر درست شد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد