تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

من اینجا ریشه در خاکم من اینجا عاشق این خاک اگر آلوده یا پاکم من اینجا تا نفس باقیست می مانم

خوب بلاگ اسکای به من ایمیل داد که مشکل برطرف شده و کاراشون رو انجام دادن.یه همچین وبلاگ نویسی هستم من.دستشون درد نکنه،زحمت کشیدن.یه کم خایه مالیشون رو بکنم.

یه گروهی در لینک پایین بود،همه گل ها توش بودن،ولی خوب واقعا ما گلها همه توی وبلاگمون قشنگ هستیم.من ازش لفت دادم چون که واقعا توی وبلاگ راحت تر هستم.فقط یه آذرخش نامی توی اون گروه بود که به احترام ادمین اون گروه گیل پیشی چیزی بهش نگفتم ولی اینجا بهش میگم آذرخش تو متخصص عن منم نیستی خودت رو متخصص امنیت شبکه میدونی دگوری خانم گَنده دماغ دوزاری.

اینترنت از مخابرات گرفتم،فقط یه مشکلی دارم،فیلترشکن که استفاده میکنم روی مودمم dns ست میکنه که باعث میشه نتونم سایتهای داخلی مثل همین بلاگ اسکای رو باز کنم و نمیدونم علت چیست.

دیگه این که چند روزی هست به سلامتی و میمنت مریض شدم.نمیدونم به چه علت،فکر کنم از گرمای بیرون عرق کردم و کولر روشن کردم و این صحبتها،دماغم کیپ هست و گیج و منگ و مریضم،ولی ایشالا تا چند روز آینده خوب میشم.

ورزش رو دارم انجام میدم هر روز،شکم داره کوچیک تر میشه،بزارین پک ها در  بیاد اینجا واستون عکس میزارم.

میگم ولی پزشکی این قدر پیشرفت کرده هنوز نتونستن چند چیز رو تغییر بدن،یکی هر چی بخوری چاق نشی و دوم موهای ریخته ات در بیاد و سوم این که کیری که بلند نمیشه رو بدون تپش قلب و عوارض دیگه قشنگ راستش بکنن.این سه تا رو هر شرکت داروسازی بهش برسه تا هفت پشتش بارش رو بسته.

اگه تو این چند روز که بلاگ اسکای درست و حسابی باز نمیشد دلت برای نوشته هام تنگ شده بود و الان از برگشتنم خوشحالی پس تنبلی رو بزار کنار و برو یه بوس به رضا کرم رضایی بده.

نظرات 11 + ارسال نظر
گل آپارتمانی سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 03:24 ب.ظ

نمک در نمکدان شوری ندارد، دل من طاقت دوری ندارد.

خوب بود،حالا بیا بخورش

خانوم ف سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 03:50 ب.ظ http://Khanomef.blogsky.com

نمیشه به خودت بوس بدم؟

نه.من خجالتی هستم

قره بالا سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 04:18 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

منم اینجا راحت ترم
گروه دوس ندارم

جناب آذرخش خانم نیس

دیگه بدتر
گه تو دهنش.

شتر هوسباز سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 08:17 ب.ظ

این چند وقت که نبودید تنها تفریح ما هم خاربازی بود. یه خار قایم میکردیم و هرکی زودتر پیداش میکرد اون خار مال خودش می‌شد.

شتر هواشناس ازدواج کرد؟

شتر هوسباز سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 08:18 ب.ظ

و عصرها کنار یکی از تپه ها محفل رقص و آواز داشتیم و می‌خوندیم: خار تو پامه ...

آفرین

بانوی کویر سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 09:26 ب.ظ https://banooyekavir.blogsky.com/

شما که حق آب و گل دارید اینجا
خدا رو شکر که جمع رفقا دور هم هستند دوباره

میشه تقلب کرد به رضا کیانیان بوس داد؟ :)

نه.تقلب بی تقلب.
هر کس رو گفتم باید بوس بدین.
من چی کاره باشم خوشگلم.سلاطین شما هستین

شتر هوسباز سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 09:45 ب.ظ

خبر ندارم. شتر خلوت گزیده هستم و از اجتماع پیرامونم بی‌خبر.

شتر بی کوهان و شتر هواشناس علاقه دارن به همدیگه.میخوان ازدواج بکنن.چطور خبر نداری؟

شتر هوسباز سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 10:28 ب.ظ

اطلاعی ندارم، سرم تو کار خودمه. امیدوارم توی این وضعیت اقتصادی، یه شتر جدید به جمعیتمون اضافه نکنن‌.
تحریم هستیم و کاندوم شتری گیر نمیاد.

مگه فامیل هاتون نیستن؟
هیچ وقت ناشکر بچه فیل نباش

شتر هوسباز سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 11:59 ب.ظ

نمیدونم. فکر نکنم همولایتیمون باشه.

چرا از قبیله خودتونه.خودشون گفتن.بهم کارت دعوت واسه عروسشون دادن

جزر و مد چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 12:07 ق.ظ

ایشون همون داییِ فیلم همسفر نبود؟

بله عزیزم.خودشه
دوسش داری؟

زنبق زرد پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 03:08 ق.ظ

چقد این شتر خوبه:)))

شتره دیگه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد