تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

چون عاقبت کار جهان نیستی است انگار که نیستی چو هستی خوش باش

متاسفانه،متاسفانه،هر بار مریض میشم به شدت مریض میشم و حالم خیلی بد میشه و هر بار هم این افکار توی سرم هجوم میاره که این دفعه دیگه بار آخر هست و این سری دیگه جون سالم به در نمیبرم و این بار دیگه باید دعوت حق رو لبیک بگم.

از مرگ می ترسم؟ابدا.من زیبایی های این دنیا رو تجربه کردم،عشق رو با همه وجودم احساس کردم،محبت خیلی زیادی از دوستام و همکارهام و فامیل ها و دوست دخترهای قدیم و همسر عزیزم گرفتم.همیشه شخصی محبوب بودم،شهرها و کشورهای مختلفی رو دیدم.همه چیز رو دیدم و تجربه کردم و هر زمانی که مرگم بخواد برسه با کمال میل این دنیا و هر چی که توش هست رو میتونم بزارم و برم.

بعد از مرگ چی میشه؟هیچ.من به عدم روح باور دارم.هیچ چیز بعد از مرگ از ما نمیمونه.ما مسافرانی به مقصد محاق هستیم.اگر هم یوم الحسابی باشه بر فرض،هیچ ترسی از اون ندارم.همیشه با صداقت و پاکی زندگی کردم.دلی رو نشکوندم و مال ناحقی کسب نکردم.دستگیر نیازمندان بودم و به وقتش کمک کردم به دیگران.هر جا و هر جمعی هم که بودم هاله ای از عشق و محبت در اطراف ساطع کردم.پس چه ترسی دارم از یوم الله.

اگر عمری باقی بود،به شرط بقا باز هم پست میزارم.

تا اینجا خوندی،یه بوس کوچیک به هری استایلز نمیدی؟

نظرات 15 + ارسال نظر
زهرا سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 11:04 ب.ظ http://pichakkk.blogsky.com

ایشالا که زودتر خوب بشی تراویس

ممنون گلم

Tak سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 11:04 ب.ظ https://let-me.blogsky.com/

با عرض بوس به هری استایلز عزیز ، خوش ب حال شما ک زندگی رو انقدر قشنگ تجربه کردی ، هزار ساله شییی

نوکرتم

جزر و مد چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 12:05 ق.ظ

با آرزوی سلامتی.
ولی کاش یه روز حسابی باشه اینطوری نامردی میشه اگه نباشه!

چی بگم والا

رویا چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 12:43 ق.ظ

چقدر خوب.خوش به حالت

خیلی مریضم

قره بالا چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 02:59 ق.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

ان شاء الله زود خوب میشید


هربار مریض میشید همین حرفا رو می‌زنید

دیگه خسته شدم از مریضی

سلام چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 07:51 ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
کَمَثَلِ الشَّیْطانِ إِذْ قالَ لِلْإِنْسانِ اکْفُرْ فَلَمَّا کَفَرَ قالَ إِنِّی بَرِی‏ءٌ مِنْکَ إِنِّی أَخافُ اللَّهَ رَبَّ الْعالَمِینَ
میگه شیطان آدم را به گناه کردن تشویق می کند
بعدش میگه از من دور شو که من از خدای دو عالم می ترسم
حتی شیطان هم به وجود عالم دیگه معتقد است
ولی کلا خوبه که این حسی را داری که بنده ی بیگناه و معصومی هستی

ممنونم سلام جان
برای سلامتی ام دعا بکن.هنوز حالم خوب نیست

هاله قدسی چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 08:04 ق.ظ

مواظب خودت باش تراویس جان
یکی از خاصیت های مریضی این است که آدم با وجه هیچ و پوچ بودن آشناتر می شه. عیب نداره. خوب می شی.

ممنون هاله جان.
لطف داری.
پشتیبان ولایت باش عزیزم

گل آپارتمانی چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 12:47 ب.ظ

انشالله آخراشه.

به تو چه

bahar چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 01:47 ب.ظ http://man0baharam.blogsky.com

شخصیت جالبی داری دوس دارم نوشته هات رو
خببب
اول اینکه امیدوارم زود خوب بشی و بیای برامون متنای بانمک بنویسی
بعدم اینکه مریضی میاد تا قدر روزای خوبمونو بیشتر بدونیم
زود خوب بشو که خیلیا تو صف موندن براشون بوس بگیری...

فدای تو عزیزم.سعادت نداشتم بشناسمت.
مرسی از لطفت.بوس به خودت

گل آپارتمانی چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 02:19 ب.ظ

چرا دیگه مثل قبل دوستم نداری؟

چون چُس خوری،زر مفت میزنی.کص هم نمیدی

گل آپارتمانی چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 03:08 ب.ظ

کص رو از عمه ات بگیر عن آقا.

باز کی کونت گذاشته؟
البته تو لایق کیر نیستی

کیرم تو دهنت، شاشیدم تو دهنت چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 03:55 ب.ظ

خیلی مطالب وبت آموزنده است. مرسی.

گیل‌پیشی چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 08:45 ب.ظ http://Www.temmuz.blogsky.com

خدا عمر طولانی و باعزتی ببخشه. سلامت باشید.

ممنون مهربون

ریسیو پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 12:07 ق.ظ

چه خوب که تا اینجا رو خوب پر کردی. امیدوارم دوره بیماری زود بگذره.

ممنون عزیزم

, پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 01:33 ق.ظ

لطفا خوب شو !

بوسم کن تا خوب بشم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد