تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

ظلمانی‌ترین مکان‌ها در دوزخ از آن کسانی است که در زمانه بی‌اخلاقی، بی‌طرف می‌مانند.

من که این وسط نشستم یه گوشه نون و ماستم رو میخورم و واقعا هیچ کدوم از دو طرف این درگیری ها سر سوزنی واسم مهم نیستن و موضعم رو خیلی واضح توی این پست گفتم و کلی هم فحش شنیدم آدرس لینک.هنوزم نظرم همون هست که گفتم.تا وقتی که عن خانم هایی مثل مسیح علینژاد و فرانک عمیدی و شیرین نشاط و ترانه علیدوستی میخوان رهبری بکنن روشنفکرهایی مثل من و امثال من حرفی واسه گفتن ندارن.حال کردین چه به خودم حال میدم.

اما از همه این حرفها گذشته این تیم میلی واقعا مصداق واقعی چوب دو سر گهی شد،نه توی دل مردم هستن و نه ارزشی ها به خاطر نخوندن سرود دل خوشی ازشون دارن و نه فوتبالی ها.خارکسته ها نه یکی نه دو تا،شش تایی شدن،چه جوری روشون میشه برگردن حالا.

پانوشت:خدا واسه هیچ کس نخواد این شرایط رو



نظرات 1 + ارسال نظر
سلام چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 08:18 ب.ظ

خون خودته کثیف نکن
سال ۱۹۹۸ هم در فرانسه سرود ملی را نخواندید
باور می کنی نه اون زمان نه این زمان سرود ملی را نتوانستم حفظ کنم
ولی دو تا سرود ژاندارمری را در زمان سربازی با زور حفظ کردم الان هم یکی اش یادمه

ما نفهمیدیم چند تا سلام وجود داره

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد