تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

درد و رنج زمانی پایان می‌یابد که به معنا برسید.

اسکورسیزی اول:بعضی ها وقتی باهاشون فیلم نگاه میکنی مغزت رو میگان این قدر سوال میپرسن،این کی بود؟اون کی بود؟چی گفت؟دختره کی بود؟چرا بوسش کرد؟

اسکورسیزی دوم: بعضی ها اینجورین:یه فیلم شش ساعته میبینی یا یه سریال هزار قسمتی،دریغ از یه بوس معمولی،تا میان میشینن یهو زنه لخت میشه و یه صحنه زننده نشون میده و فکر میکنن کل مدت نشستی و داری فیلم صحنه دار میبینی.

اسکورسیزی سوم: بعضی ها خدای اسپویل هستن،تا فیلم رو میزاری میگن عه اینو دیدم،این جوری میشه الان فلانی میاد این کار رو میکنه،میدونی الان چی میشه؟اینجوری میشه.فیلم دیدن باهاشون مثل زهرمار هست.

اسکورسیزی چهارم: بعضی ها خیلی هیجانی میشن موقع فیلم دیدن،یهو جیغ میکشن،فحش میدن،بعدش میزنن زیر گریه.با اینا فیلم دیدن خوبه.

اسکورسیزی پنجم:فیلم دیدن واسه بعضی ها از خوردن صدتا دیازپام بدتره،یعنی تا فیلم شروع میشه به چنان خواب عمیقی میرن که میتونی روشون عمل جراحی انجام بدی حتی.آخر فیلم هم که تیتراژ پایانی میاد یهو برمیگردن به زندگی و میگن چی شد پس؟چرا فیلم رو نمیزاری؟

اسکورسیزی ششم:بعضی ها صد بار فیلم رو pause میکنن،یه بار میرن دستشویی،یه بار میرن تخمه بیارن از آشپزخونه،یه بار میرن تلفنشون رو جواب بدن،یه بار زنگ خونه رو میزنن.

اسکورسیزی هفتم:بعضی ها پنج دقیقه از فیلم رو میبینن یهو خسته میشن میگن میشه فیلم دیگه ای بزاری.این خیلی خسته کننده هست،یه چی دیگه میزاری میگن این قدیمی هست.دهن آدم رو سرویس میکنن.

اسکورسیزی هشتم:بعضی ها فقط دنبال فیلم صحنه دار هستن،اگه هنرپیشه ها بیست و چهاری نزنن تو همدیگه اصلا حوصله نمیکنن ببینن فیلم رو.همَش هم میزنن جلو تا به صحنه هاش برسه فیلم.

اسکورسیزی نهم:همین.بوس.دوستتون دارم.

نظرات 16 + ارسال نظر
قره بالا جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 10:30 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

من وسط فیلم حوصله م سر میره، میرم تو نت در عرض دو دیقه کلشو میخونم خیالم راحت میشه، بخاطر همین تپل اسم فیلمو بهم نمیگه
یه عادت بد دیگه هم وسط فیلم دیدن دارم هی میگم عععع این کدوم بازیگره؟کجا دیده بودمش؟ اسمش چی بود؟ تپل دیوونه میشه از دستم
اگرم خشن و اکشن طور باشه یا بترسم میچسبم به تپل که بازم بدش میاد
در کل فیلم دیدن با من جزو عذاب های بزرگ روزگاره

خیلی هم بد نیست

بانوی کویر جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 10:38 ب.ظ https://banooyekavir.blogsky.com/

بند سوم شامل اون آدمها موقع جوک تعریف کردن هم هست
من کمی تا قسمتی مورد ششم هستم

بوس

مهدیه جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 10:49 ب.ظ

عاشق فیلم دیدنم
ساعتها دراز میکشم و فیلم میبینم
هیچ تفریحی بالاتر از فیلم نیست

احسنت بهت

اتش جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 10:58 ب.ظ

من مورد چهارمم

بوس

خانوم ف جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 11:02 ب.ظ http://Khanomef.blogsky.com

مورد ششم هستم

فدای تو بشم

لیلی جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 11:13 ب.ظ

خیلی خوب دسته بندی کردی واقعا درسته. دسته‌ای هم هستن که با بقیه دسته‌ها دست به گریبان میشن که چرا آخه.

آفرین

کاوه خداشناس شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:28 ق.ظ

داداش شب قدر خیلی دعات کردم. گفتم خدا هر چی دوست داری بهت بده هر چند من قل خدانشناسم ولی یک چیزایی سرم میشه. تویم برای من دعا کن.... راستی اگه خدانشناس خط و نشون برات کشید یا وبلاگتو بهم ریخت منو خبر کن. یا حق.

جفتتون داداشای من هستین،مرجان هم خواهر منه.
خیلی ممنونم از دعای خیرت عزیزم.
دستات رو میبوسم

زهرا شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:37 ق.ظ http://pichakkk.blogsky.com

من اصلااا حوصله ی فیلم دیدن ندارم!

چرا؟خوبه که.دلت میاد؟

دفترنقاشی شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:08 ق.ظ

اگه فیلم باب میلم باشه مورد ۴ اگه نباشه همش سرم تو گوشیه و فقط جاهای مهمشو نگاه میکنم

هیچی،پس با تو حال نمیده فیلم دیدن

همه چی عالیه شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:09 ق.ظ

اسکورسیزی دهم: بعضی ها هم دو ساعت نشستی باهاشون فیلم دیدی ، تیتراژ پایانی میگن ، نوچ خیلی خوب نبود نههههه وقتمون تلف شد یهو یه عذاب وجدان عظیمی میفته تو جونت

اسکورسیزی یازدهم : بعضی ها هم کلللل مدت فیلم هیچچچچچ ری اشکنی ندارن ؛ انگار داری با یه تیکه سنگ فیلم نگاه می کنی ؛ تو از خنده تکه تکه شدی بعد طرف یک لبخند زیر پوستی هم نداره یا داری از ترس به جنون میرسی یارو انگار داره خونه مادربزرگه نگاه می کنه ....

اسکورسیزی دوازدهم رو هم بگم و برم: با بعضی ها فیلم نگاه می کنی و تموم میشه یک برداشت های عجیب و غریب از خودشون ساطع می کنند که یهو با خودت میگی نکنه در دو دنیای موازی داشتیم فیلم نگاه می کردیم یعنی تحلیل های عجیب خود سازنده همچین نگاهی نداشته

دیگه همیییینننن ببخشید طولانی شد

خیلی قشنگ نوشتی،همیشه نظرات خیلی قشنگ و تکمیل کننده ای میگی.واقعا لذت میبرم از خوندن کامنتهات

همه چی عالیه شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:15 ق.ظ

مررررررررسی ازت

مرسی از خودت مهربون که همیشه لطف میکنی و برای من کامنت های قشنگ و پر از مهر میزاری

رضوان شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 06:01 ق.ظ https://nochagh.blogsky.com/

حتما بعضی ها همین که فیلم به حایی می رسه که تو میخوای ببینی الان وی میشه،با یه جمله...

مرجان شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 09:21 ق.ظ

خواب دیدم حال زنت خوب نیست خیلی درد داره.

رضوان شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 11:27 ق.ظ https://nochagh.blogsky.com/

یه بار نوشتم برای یکی«تو یه افسونگری»,حالا با این نوشته ات بگم: «تو یه پژوهشگری»،چون تمام این بندها را من دیده ام که گفتی.این ها که فیلم می بینند به من اینجور تذکر ها میدن .امروز خوندم و در خود جُستم شان

ارادتمندم

Nahid شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 04:08 ب.ظ

من مورد پنجمم ولی خیلی باحال توصیف کردین. مُردم از خنده.

قربون خنده هات

هدیه یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:08 ب.ظ http://6bahman.blogfa.com

فقط فیلم و فیلم و فیلم اونم تنها انگار حرف دل من رو زدید هیچ وقت تحمل دیدن فیلم‌رو با کسی ندارم بس که این نکات روی مخمه
خودم به تنهایی لذت کل دنیا رو میبرم

دمت گرم.کارت درسته

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد